مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس و نامساعد بودن زمین را دلیل شکست تیمش در این دیدار دانست.

حمید استیلی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک نیمه تیم ما و یک نیمه تیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هر دو تیم بازی قابل قبولی را ارائه کردند اما کیفیت زمین روی عملکرد دو تیم خصوصا تیم شاهین تاثیر منفی گذاشته بود.

وی افزود: بازیکنان ما در هیچ دیداری به اندازه این مسابقه پاس اشتباه نداشتند که کیفیت نامطلوب زمین چمن مشکل اصلی‌مان نفرات ما در این دیدار در ارسال‌ پاس‌های مناسب بود. وقتی روی زمین نمی‌شد بازی کنیم، به ارسال توپ‌های بلند روی دروازه‌ پرداختیم و همین مسئله کیفیت بازی ما را در این مسابقه پائین آورد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اضافه کرد: در این دیدار روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم، من بارها به بازیکنانم این مسئله را تاکید کرده بودم اما با اشتباهاتی که در خط دفاع صورت گرفت پرسپولیس به دو گل دست یافت تا 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

استیلی با اشاره به اینکه تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس یکی دیگر از عوامل شکست تیم شاهین بود، گفت: در دقایق پایانی با 3 مهاجم به بازی ادامه دادیم و یکی دو موقعیت گلزنی را هم بدست آوردیم اما به آنچه که فکرش را کرده و مستحق آن بودیم، نرسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)