بازی حذفی با ذوب آهن در اصفهان بدشانسی هایمان را تکمیل کرد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جای اینکه فکرم را مشغول مذاکره مسئولان باشگاه با اریکسون کنم، به موفقیت تیمم و شادی هواداران می اندیشم.

 

حمید استیلی اظهار داشت: پس از بازی بسیار سختی که مقابل تیم جوان و تاکتیکی سایپا انجام دادیم، دراین فاصله کم خودمان را باید آماده کنیم تا مقابل ذوب آهن به میدان برویم.

وی افزود: فاصله بازی‌ها نزدیک است ما در مقابل سپاهانی مساوی گرفتیم که به صدر جدول نزدیک می‌شود. پس از این بازی سخت متاسفانه فاصله کمی تا بازی با سایپا داشتیم اما بچه‌ها غیرت به خرج دادند و به 3 امتیاز بازی رسیدیم.

استیلی ادامه داد: شرایط ما سخت است متاسفانه کمبود بازیکن داریم و در بازی مقابل سایپا دیدید به خاطر مصدومان و محرومان‌مان 3 بازیکن امید را روی نیمکت نشاندم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز حساس بازی با سایپا را به دست آوردیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: کار سخت است و حق اشتباه نداریم چون جام حذفی است. مشکلاتی متاسفانه داریم که مهمترین آن بر می‌گردد به مصدومیت‌ها که برای ما مشکل ساز شده است. مشکل دیگر ما شرایط آب و هوایی است که به ما اجازه نداد آن طوری که می‌خواهیم تمرین کنیم. فقط زمین درفشی فر را داریم که اگر بخواهیم به آن فشار بیاوریم و این زمین را از دست بدهیم آن وقت دیگر جای دیگر برای تمرین کردن نداریم پس باید مدارا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فردا عازم اصفهان می‌شویم و باید سعی کنیم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی کنیم. روی این مسائل کار می‌کنیم و قطعا سعی خواهیم کرد نمایش هوادار پسندی همراه با نتیجه مناسب مقابل ذوب آهن بگیریم. فقط امیدوارم اسیر حوادث فوتبال نشویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: روز به روز بهتری می‌شویم اما ذوب آهن هم تیم بسیار خوبی است. آنها مربی خوب و با دانشی مثل ابراهیم زاده دارند. باید بگویم بدشانسی‌های ما در این فصل کامل شد چون در جام حذفی هم میهمان ذوب آهن در اصفهان شدیم. سال های قبل مسیر جام حذفی برای پرسپولیس اینگونه نبود اما به هر حال اینها دلیل نمی‌شود که ما عقب بکشیم و مطمئن باشید با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به سؤالی که در جریان مذاکره پرسپولیسی‌ها با اریکسون هستید یا خیر نیز گفت: چه حرفی باید در مورد اریکسون و این حرف‌ها بزنم؟ بهتر است حرفی نزنم، اگر هر روز بخواهم درباره این مسائل صحبت کنم کی باید وقت برای تیم بگذارم. یک هدف دارم که دل هواداران پرسپولیس را با نتایج خوب به دست آورم. از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم و تا روزی که در پرسپولیس هستم با دل و جان کارم را مثل دوران بازیگری‌ام انجام می‌دهم. فعلا هدف من فقط بازگشت دست پر از اصفهان است که انشا الله این اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)