تیم قهرمان لیگ هفتم را من بسته بودم

  مرجع خبری پرسپولیس : يكي از سه نامزد سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امسال هم مانند سال 86 برنامه‌اي به پرسپوليس دادم كه اين تيم براي قهرماني براي ليگ برتر بسته شود.

 

حميد استيلي اظهار كرد: من برنامه‌هايم را براي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس به مسئولين اين باشگاه ارائه كردم. در اين برنامه‌ها آورده ام كه پرسپوليس براي فصل آينده به چند بازيكن جديد ليگ برتري در چه پست‌هايي نياز دارد و بهتر است ما چه كساني را جذب كنيم. در اين برنامه زمان بندي و كيفيت اردوهاي آماده سازي، شرايط مربوط به كادر فني و … را بيان كردم. خيلي جزئيات را براي باشگاه فرستاده‌ام، هر وقت جواب نهايي را دادند، جزئيات ديگري را هم به آن‌ها خواهم داد.


استيلي با بيان اين كه پرسپوليس سال 87 را كه قهرمان ليگ برتر شد، او بسته بوده است، گفت:

در آن سال كه ما قهرمان ليگ برتر شديم، تيم را من بستم و بازيكنان با نظر بنده جذب شدند. اوضاع جمع و جور شد و مدت كوتاهي به شروع بازي‌ها مانده بود كه افشين قطبي آمد كه سرمربيگري را به او دادند. آن زمان پرسپوليس را براي قهرماني بستم و اكنون هم طبق آن چيزي كه به باشگاه ارائه كردم تيم براي قهرماني بسته خواهد شد.

 

وي گفت: به هر حال مردم از پرسپوليس توقع زيادي دارند و تيمي مي‌خواهند كه براي قهرماني ليگ آماده شود، من مي‌دانم كه اگر به پرسپوليس بروم بايد پاسخگوي توقع‌هاي‌ مردم هم باشم. يك تيم براي حضور موفق در ليگ بهتر است حداقل شش هفته پيش از شروع بازي‌ها تمرين‌هاي بدنسازي‌اش را آغاز كند. معمولا امير قلعه‌نويي براي تيم‌هايش چنين برنامه‌اي دارد و مي‌بينيد، تيم‌هايش موفق هم مي‌شوند.

 


استيلي درباره دستياران پيشنهادي‌اش به پرسپوليس، اظهار كرد: بنده حشمت‌الله مهاجراني را به عنوان مدير فني معرفي كردم. سعيد عزيزيان را به عنوان مربي دروازه‌بان انتخاب كردم. همچنين با برخي از پيشكسوتان پرسپوليس هم براي حضور در كادر فني صحبت كردم كه به طور مثال حسين كاشي‌نژاد يكي از آنها بود. با محمد پنجعلي هم مذاكره كردم كه او گفت روي نيمكت نمي‌نشينم اما در كميته فني حاضرم به پرسپوليس كمك كنم.

 


وي در مورد اين كه شيث رضايي در فهرست بازيكنان وي وجود دارد،‌ گفت: رضايي به لحاظ فني قابليت‌هاي بالايي دارد و یک سری مسائل حاشیه ای هم دارد. اگر حضورم در پرسپوليس قطعي شد با او صحبت ‌مي‌كنم تا ضمن برطرف شدن مشكلاتش، بتوانيم شاهد حضور او در تيم هم باشيم.

 


استيلي در پايان گفت: بيست سال است با كاشاني دوست هستم. اگر قرار باشد بيايم پرسپوليس بخاطر توانايي‌هاي خودم بوده نه دوستي با كاشاني. اين مساله واقعا من را اذيت مي‌كند. بيرون از پرسپوليس هم كار كردم. كيفيت فوتبال تيم‌هايي كه در آنجا بودم خوب بودند. هميشه جزو گزينه‌ها بودم؛ حتي سال 86 كه در نهايت قطبي سرمربي شد. در نهايت هر كسي هم سرمربي شد، برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)