مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بازی با سایپا اعلام کرد دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با معمارزاده ندارد و این دروازه بان در تعطیلات نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت.

 

عده ای اعتقاد داشتند مصاحبه استیلی در واکنش به اظهارات تند معمارزاده در روزهای گذشته بود اما حقیقت ماجرا این است که استیلی از 10 روز پیش خواستار معاوضه میثاق با محمد محمدی شده بود.

ظاهرا این پیشنهاد را علی پروین به استیلی داده و سرمربی سرخپوشان هم پیشنهاد مدیر راهبری تیمش را پذیرفته است. پروین حتی خودش شخصا با محمدی تماس می گیرد و از او می خواهد نیم فصل دوم را با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر بازی کند.

 

 

درخشش محمدی با پیراهن استقلال در لیگ قهرمانان پارسال دلیل اصلی تمایل پروین به جذب این دروازه بان با تجربه است اما تصمیم اصلی را در این خصوص امیر عابدینی خواهد گرفت چرا که محمدی تا پایان فصل با داماش قرارداد دارد و بخش اعظمی از مطالباتش را از این باشگاه دریافت کرده.

 

ظاهرا محمدی از شرایطش در داماش و زندگی در شهر رشت راضی نیست و از پیشنهاد پرسپولیسی ها استقبال کرده. با توجه به دوستی دیرینه پروین و عابدینی بعید است مدیرعامل داماش با پیشنهاد پرسپولیس مخالفت کند.

 

با این حال باید دید وضعیت کادرفنی سرخپوشان تا نیم فصل به کجاز می رسد چرا که گفته می شود میثاق معمارزاده و مربی مورد اعتمادش، احمدرضا عابدزاده در انتظار ورود سرمربی خارجی سرخ ها در نیم فصل دوم هستند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)