مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس درباره شايعه خداحافظي حقيقي در تمرين امروز با بازيكنان و كادرفني عنوان كرد: چنين شايعه‌اي صحت ندارد.

 

عليرضا حقيقي، دروازه‌بان پرسپوليس كه به دليل عقد قرارداد قرمزپوشان با معمارزاده ناراحت است و فكر مي‌كند حضورش در دروازه تيم ملي و پرسپوليس به خطر مي‌افتد پس از بازگشت تيم ملي از اتريش روز گذشته به باشگاه پرسپوليس رفت و صبح امروز نيز با حضور در تمرين پرسپوليس با لباس شخصی جلسه‌اي خصوصي با استيلي برگزار كرد.

 

استيلي در اين باره گفت:‌ مشكل خاصي نيست و به زودي اين مورد حل خواهد شد. حقيقي درخواست‌هايي دارد كه بايد بررسي شود.

سرمربي پرسپوليس درباره شايعه خداحافظي حقيقي در تمرين امروز با بازيكنان و كادر فني اين تيم عنوان كرد: چنين شايعه‌اي صحت ندارد و در تمرين امروز هيچ خداحافظي در كار نبود.

خبرنگار ما براي شنيدن اظهارات دروازه‌بان پرسپوليس نيز با حقيقي تماس گرفت، اما وي عنوان كرد كه در اين شرايط تمايلي به صحبت كردن ندارد و به زودي حرف هاي خود را بيان خواهد كرد.

خبر ديگر از پرسپوليس اين‌كه كادر فني اين تيم براي آماده سازي بهتر سرخ پوشان در دوران آماده سازي تصميم گرفتند كه در روز پنجشنبه با تيم “ب ” پرسپوليس ديدار دوستانه‌اي را برگزار كنند. در اين ديدار دوستانه پرسپوليس بازيكنان ملي پوش خود را در اختيار نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)