کسی را به زور نگه نمی داریم، هر کس ناراضی است برود

مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي در جمع شاگردانش گفت: هر كس كه نمي‌خواهد در پرسپوليس باشد مي‌تواند برود. ما كسي را به زور نگه نمي‌داريم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مراسم ويژه‌اي كه در هتل اوين و به مناسبت قهرماني سرخپوشان در جام «ولايت» با حضور رويانيان ترتيب داده شده بود، در جمع بازيكنان اظهار كرد: شخصيت تيمي ما بايد به گونه‌اي باشد كه به قهرماني فكر كنيم.

در حال حاضر فكر ما به بازي سپاهان است. همه بازيكنان توجه كنند كه وحيد هاشميان به خاطر انجام كارهاي شخصي چند روز به آلمان مي‌رود، اما در آنجا هم تمرين‌هايش را به طور اختصاصي دنبال مي‌كند.

 

استيلي ادامه داد: بايد مسئوليت پذيري‌مان را بالا ببريم. هر بازيكني كه هست بايد با تمام وجود در اختيار تيم باشد. هر موقع كسي نخواست مي‌تواند برود. خدا شاهد است كه هيچ كس را به زور نگه نمي‌داريم. هر كس كه بخواهد براي ما بازي كند، بايد افتخارش باشد كه براي پرسپوليس به ميدان مي‌رود. پس قدر خودتان را بدانيد و سعي و تلاش‌تان را بكنيد. اميدوارم تا زماني كه كنار هم هستيم رفقاي خوبي براي هم باشيم.

 

وي در ادامه خطاب به بازيكنان تيمش گفت: جمعه هفته بعد با سپاهان بازي داريم و پس از آن هم هر چهار روز يك بار بازي خواهيم داشت. خيلي مهم است كه در اين مدت تغذيه و استراحت خوبي داشته باشيد. من از دعوت بادامكي به تيم ملي خوشحال شدم و از سوي ديگر ناراحت شدم كه ما براي بازي بعد بايد باز هم با نفرات كمتري كار كنيم. هفت بازيكن ملي پوش داريم و دو بازيكن هم محروم هستند. بنابراين 9 نفر را در اختيار نداريم، اما همه شما بايد كمك كنيد تا جاي خالي آن‌ها پر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)