مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهرداد اولادی در اختیار باشگاه است تا درباره او تصمیم بگیرند.

 

 

به نقل از فارس؛ حمید استیلی درباره بازی مقابل داماش گیلان اظهار داشت: بدون شک بازی بسیار سختی را در رشت داریم. داماشی‌ها با آمدن ابراهیم قاسم‌پور چهره‌ای متفاوت را گرفتند آنها بازیکنان خوبی نظیر مهدی مهدوی‌کیا دارند.

وی افزود: به همین دلیل باید منتظر یک بازی سخت باشیم. داماشی‌ها به علاوه بازیکنان و کادر فنی، کادر مدیریتی خوبی هم دارند و توانسته‌اند در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. بچه‌های ما نیز آرام آرام تلاش می‌کنند تا به شرایط ایده‌آل برسند ما برای ۳ امتیاز به گیلان می‌رویم اما با این دانش که روز بسیار سختی را داریم.

 

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف مهرداد اولادی و تمرین نکردن این بازیکن گفت: من وقتی که قصد جذب این بازیکنان را داشتم روی تک تک آنها حساب ویژه‌ای باز کردم. من روی اینها حساب کردم حالا که می‌خواهیم استفاده کنیم متاسفانه نمی‌دانم چه باید بگویم؟

وی افزود: مهرداد اولادی را در اختیار باشگاه گذاشتم تا در مورد او تصمیم‌گیری شود. او مصدوم نبود و دلایلی آورد که من نپذیرفتم. من هر کاری که از دستم برمی‌آمد برای این بازیکنان انجام دادم. باید این را بدانیم اتوبان دوستی‌ها باید دو طرفه باشد، اتوبان یکطرفه به هدفی نمی‌رسد. پس باید همه چیز را رعایت کنیم.

استیلی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی نیز گفت: خوشبختانه کریمی در تمرین امروز اعلام کرد که وضعیتش بهتر است این برای من خبر خوبی بود. ما با کمک آمپول می‌خواهیم او را به بازی بگیریم تا به پرسپولیس کمک کند، اما من باز هم می‌گویم سلامتی کریمی برایم از هر چیزی مهم‌تر است. اگر کریمی به ترکیب برگردد از لحاظ روحی و روانی و فنی برای من خیلی خوب است.

استیلی با تقدیر مجدد از هواداران پرسپولیس در بازی شب گذشته نیز گفت: من باز هم جا دارد از تک تک هواداران تشکر کنم آنها ما را ۱۲۰ دقیقه حمایت کردند. وقتی بعد از بازی وارد رختکن شدم به بازیکنان گفتم اینها هوادار ما هستند. با اینکه ما روز خوبی در طول ۹۰ دقیقه نداشتیم اما اینطور قرص و محکم پشت پرسپولیس بودند این برای ما ارزش داشت. در وقت‌های اضافه تشویق هواداران باعث شد تا ما بازی را ببریم. انشاءالله این حمایت‌ها در تمام بازی‌ها باشد. اصلا همه هواداران ما را همین‌طور حمایت کنند.

استیلی در پاسخ سؤالی که مشکلات به وجود آمده بین رضایی و فشنگچی چه چیزی بود، نیز گفت: مسئله خاصی نبود ما باید بدانیم در هر خانواده‌ای مشکلاتی وجوددارد ولی با وساطت بازیکنان مشکل شیث و فشنگچی حل شد. ما باید این را بدانیم که وظیفه سنگینی برای خدمت پرسپولیس داریم و به این مسائل زیاد توجه نکنید.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)