مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ذوب آهن تيم بسيار خوبي است و فردا ما كار مشكلي داريم و چون بازي حذفي است، نبايد هيچ اشتباهي را مرتكب شويم.

 

حميد استيلي در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و پرسپوليس تهران اظهار كرد: ما در بازي فردا 6 غايب داريم كه سه تا از آن‌ها مصدوم و سه تاي ديگر به دليل محروميت نمي‌توانند ما را همراهي كنند اما اميدوارم با يك بازي منطقي، بتوانيم پيروز شويم.

وي افزود: تيم ذوب آهن تيم بسيار خوبي است كه از يك كادر فني خوب بهره مي‌گيرد و چون فردا يك بازي حذفي است، بايد اشتباه‌هايمان به حداقل برسد و حتي نبايد هيچ اشتباهي انجام دهيم.

 

 

استيلي تصريح كرد: پرسپوليس توانسته است دو بار پشت سر هم قهرمان اين رقابت‌ها شود و اميدوارم مثل بازي اول فصل‌مان كه با ذوب آهن به خوبي ظاهر شديم فردا نيز بتوانيم يك بازي قدرتي و زيبا از خود به نمايش بگذاريم.

 

حميد استيلي همچنين در مورد نهادينه شدن فرهنگ در ورزش گفت: همه ما وظيفه داريم كه فرهنگ را در ورزش بسط دهيم و البته وظيفه رسانه‌ها در اين خصوص از همه سنگين‌تر است، البته هر كس جايگاه خودش را بشناسد، مي‌توانيم پيشرفت كنيم، همان گونه كه واليبال ما دارد خوب نتيجه مي‌گيرد، در فوتبال نيز بايد از پايه، سرمايه‌گذاري كنيم تا بتوانيم موفقيت‌هايي متداوم داشته باشيم و اگر در فوتبال موفق نيستيم دليلش اين است كه روي تيم‌ها سرمايه‌گذاري نمي‌كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا به دليل قراردادتان از تيم پرسپوليس استعفا نمي‌دهيد، افزود: من در دوران ورزشي خود هيچ وقت از پول حرفي نزده‌ام و حتي هم‌اكنون از تيم سابق خود شاهين بوشهر رقم زيادي طلبكارم و حتي چك آن‌ها را برگشت نزدم و هيچ وقت براي من مسائل مالي مطرح نبوده است. البته فشارهاي زيادي از اول فصل به روي من بوده است و تيم من در 7 هفته اخير جزو تيم‌هاي برتر ليگ بوده است. همان گونه كه در جام ولايت نيز توانستيم قهرمان شويم.

 

وي افزود: ما در اول فصل خيلي دير تيم را در اختيار گرفتيم، به گونه‌اي كه سه روز به مسابقه‌هاي ليگ باقي مانده بود و من اعتقاد به كار خود دارم و البته دست مديران باشگاه را آزاد گذاشته‌ام و هيچ وقت به بزرگتر از خودم بي‌احترامي نكردم.

 

استيلي با رد اختلاف بين حقيقي و معمارزاده گفت: ميثاق معمارزاده به دليل مشكلات انضباطي در اختيار باشگاه قرار گرفت تا باشگاه در اين باره تصميم بگيرد.

 

وي خاطرنشان كرد: ما اگر فردا موفق شويم، احتمالا پس از نيم فصل ليگ برتر در مرحله بعد جام حذفي به تيم استقلال مي‌خوريم و قصد داريم در نيم فصل 5 بازيكن به تركيب تيم اضافه كنيم.

 

همچنين در اين نشست خبري عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم پرسپوليس گفت: بازي فردا يك ديدار بسيار سخت است و هر تيمي ببازد حذف مي‌شود و ما در اين چند سال نشان داديم كه مرد روزهاي سخت هستيم و بچه‌ها با تمام قوا آمده‌اند كه پيروز ميدان شوند.

 

عليرضا حقيقي درباره اختلافات خود با ميثاق معمارزاده گفت: من هيچ مشكلي با ميثاق ندارم و اگر هم مشكلي بوده است از طرف مقابل بوده است و من قبل از هر بازي چون معمارزاده بزرگتر است، از وي براي رفتن به زمين كسب اجازه مي‌كنم و به نوبه خودم آرزو مي‌كنم هر اتفاقي كه بيفتد به صلاح تيم پرسپوليس باشد.

 

نشست خبري تيم پرسپوليس به علت تاخير در ساعت پرواز هواپيما، با حدود يك ساعت تاخير برگزار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)