پرسپولیس نیوز : حمید استیلی به عنوان نماینده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صبح و عصر امروز در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر حضور یافت.

حمید استیلی به عنوان نماینده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صبح و عصر امروز در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر حضور یافت و ضمن دیدار با امام جمعه، استاندار بوشهر و نماینده مقام معظم رهبری، ملاقاتی با مردم مصیبت دیده داشت و با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی رئیس شورای آکادمی فوتبال و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که پس از گفتگو با محمد رویانیان بامداد امروز به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده عازم بوشهر شده بود، به اتفاق آیت‌ا… صفایی بوشهری امام جمعه فوتبال دوست شهرستان بوشهر و مهندس حسن‌وند استاندار بوشهر عازم مناطق زلزله‌زده شد.

همچنین نماینده مقام معظم رهبری که از تهران راهی بوشهر شده بود نیز به اتفاق مسئولان استان بوشهر از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد و حمید استیلی گفتگویی نیز با وی داشت.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به همراه مسئولان استان بوشهر از روستاهای سنا، کاج احمدیه، خورجان، شنبه، درویشی و کاکی بازدید کرد و ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان زلزله، با مردم مصیبت دیده به گفتگو پرداخت.

حمید استیلی تعدادی از پیراهن‌های شماره 7 پرسپولیس را بین دوستداران پرسپولیس توزیع کرد و سعی داشت در ملاقات‌های خود با مردم حادثه دیده به آنها دلداری دهد.

رئیس شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس بدون وقفه سعی داشت از تمامی روستاهای زلزله‌زده بازدید کرده و گزارشی از وضعیت موجود را جمع آورده نموده تا برای اقدامات بعدی که مد نظر باشگاه پرسپولیس است برنامه‌ریزی شود. ضمن اینکه از بوشهر تا روستاهای زلزله‌زده 160 کیلومتر راه بود.

حضور حمید استیلی کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه سرمربیگری تیم شاهین بوشهر را نیز دارد با استقبال گرم مردم زلزله‌زده همراه بود.

استیلی به میان پیر و جوان رفت و به آنها تاکید کرد، باشگاه پرسپولیس مردم مصیبت دیده را تنها نخواهد گذاشت و همانطور که محمد رویانیان اعلام کرده این باشگاه پرطرفدار و مردمی برحسب وظیفه و رسالتی که دارد اقداماتی را در راستای یاری رساندن به هموطنان خود انجام خواهد داد.

زلزله‌زدگان روستای بوشهر از حمید استیلی تشکر کرده و عنوان می‌کردند ما از شما و آقای رویانیان ممنونیم که به فکر ما بودید و باید بگوئیم شما اولین فرد و باشگاهی هستید که از جامعه ورزش به مناطق زلزله‌زده آمده‌اید و با ما ابراز همدردی می‌کنید. همین اقدام شما و حضورتان تسکینی است برای دردهای ما. بسیاری از دوستداران پرسپولیس بویژه نسل جوان با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کردند؛ ما به خود می‌بالیم که باشگاه و قهرمانان خود را در کنارمان می‌بینیم.

حمید استیلی در ملاقات با مردم بارها اعلام کرد؛ بنده به تهران باز می‌گردم اما انشاءا… با کاروانی از کمک‌های باشگاه و هواداران پرسپولیس دوباره به مناطق زلزله‌زده می‌آیم و انشاءا… در سفر بعدی دیگر مسئولان باشگاه و بازیکنان پرسپولیس نیز به مناطق زلزله زده خواهند آمد و سعی خواهیم کرد وظیفه‌ای که داریم را تا حد ممکن به بهترین شکل انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با امام جمعه فوتبال دوست بوشهر و همچنین استاندار درباره این زلزله و وضعیت مردم گفتگوهایی داشت و در مراسم عزاداری مردم مصیبت دیده حضور یافته و همراه با آنها اشک ریخت. در این سفر صحنه‌هایی رقم خورد که حمید استیلی در گفتگوی ویژه با رادیو بوشهر و به هنگام توصیف و بیان آن بغض کرده بود.

استیلی تاکید کرد: نه تنها باشگاه و هواداران پرسپولیس بلکه به طور حتم کل جامعه ورزش همانطور که تجربه ثابت کرده در چنین مواقعی کنار هموطنان‌مان خواهند بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حمید استیلی همچنین در مراسم عزاداری و خاکسپاری برخی قربانیان زلزله حضور یافت. رضا ریاضتی مسئول اجرایی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز حمید استیلی را در این سفر همراهی می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)