مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي تمام دقايق ديدار با داماش، برنامه ويژه‌اي داشتيم و در نهايت توانستيم با ارائه يك بازي هماهنگ به 3 امتياز حساس دست يابيم.

حميد استيلي با بيان اين مطلب در نشست خبري پس از مسابقه برابر داماش اظهار داشت: امروز در تمامي خطوط خوب و هماهنگ ظاهر شديم و با توجه به كيفيت زمين مسابقه بر روي سانترهاي از جناحين ايده‌آل كار كرديم و در نهايت با همين تاكتيك توانستيم به سه گل ارزشمند دست پيدا كنيم.

وي تصريح كرد: زمين ورزشگاه سردار جنگل زير اين باران بسيار لغزنده بود در غير اين صورت مي‌توانستيم تيم داماش را با گل‌هاي بيشتري شكست دهيم. هرچند هدف اصلي پرسپوليس در اين بازي كسب سه امتياز بود كه در نهايت به آن دست يافتيم.

استيلي متذكر شد: با توجه به كيفيت حريف و بازي در چنين زميني، بر روي تعويض‌هايمان برنامه داشتيم و همگان ديدند پرسپوليس با تعويض‌ها چهره بهتر و هجومي‌تري به خود گرفت كه در نهايت به عملكرد بهتر تيم منجر شد.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: در اين بازي بر روي مازيار زارع با توجه به گيلاني بودنش فشار زيادي وارد شده بود ولي از عملكرد اين بازيكن در مجموع رضايت دارم و اطمينان دارم در ديدارهاي آينده روند تيمي پرسپوليس بهتر خواهد شد.

وي اظهار داشت: در اين ديدار انرژي بسيار زيادي از بازيكنانم گرفته شد تا در چنين زمين گل‌آلودي بتوانيم به گل برسيم و در نهايت با حفظ برتري با اميدواري بيشتري به ديدارهاي آينده بنگريم. اين برد را به هواداران پرسپوليس تقديم مي‌كنيم كه با تمام وجود از تيم‌شان حمايت مي‌كنند.

حميد استيلي در پايان خاطرنشان كرد: به هر ترتيب روند تيمي پرسپوليس در اين ديدار نسبت به بازي‌هاي گذشته بهتر بود ولي هر گونه تغييري در كادر فني بنا به خواسته و صلاح مسئولان باشگاه است و به شخصه قصد استعفا از سرمربي‌گري پرسپوليس را ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)