مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در حالي بعدازظهر پنجشنبه به مصاف ذوب آهن مي‌رود كه به نظر مي‌رسد تركيب اصلي اين تيم مانند گذشته با تغييرات زيادي همراه نخواهد بود.

بعد از کسب اولین پيروزي مقابل نفت آبادان حالا حميد استيلي دوست دارد ترکیب تیم برنده را حفظ کند و در نظر دارد به يك ثبات در تركيب اصلي تيمش دست يابد.

 

 

از پرسپوليس خبر مي‌رسد كه ميثاق معمارزاده به مانند بازي قبل در درون دروازه قرار مي‌گيرد، نصرتي و نورمحمدي دو دفاع وسط اين تيم  خواهند بود و شيث رضايي هم نيمكت‌نشين.

 

ابراهيم شكوري در دفاع چپ قرار مي‌گيرد و سامان آقازماني در دفاع راست . آقازماني چهارمين گزينه آزمايشي از سوي حميد استيلي براي بازي در دفاع راست پرسپوليس است. در فصل گذشته برای اولین بار علی دایی این بازیکن را در دفاع راست سرخهای پایتخت امتحان کرد.

در شرايطي كه در فصل جاری مهدي مهدوي‌كيا علاقه فراواني داشت تا به پرسپوليس بپيوندد و این تیم را از سردرگمی در دفاع راست نجات دهد عدم جذب او از جمله نكات مبهم در جمع قرمزهاي پايتخت است که هنوز حل نشده است. مهدوي‌كيا مي‌توانست در اين بخش ضعف پرسپوليس را به قوت اين تيم تبديل كند.

 

مازيار زارع، حسين بادامكي، علي‌عسگر و علي كريمي هافبك های پرسپوليس مقابل ذوب آهن خواهند بود. كاظميان و غلامرضا رضايي هم در خط حمله به ميدان مي‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)