پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دوست دارم همیشه با افراد بزرگ کار کنم و این باعث افتخارم است.

حمید استیلی در خصوص مسائل مختلفی از جمله بستن تیم فوتبال راه‌آهن و خریداری این باشگاه صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

 وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن چگونه است؟ این تیم دیرتر از سایر رقبا کارش را آغاز کرده و این موضوع به تیم لطمه نمی‌زند؟

ما کمی کار خود را دیر شروع کردیم. احتیاج داریم که خود را برسانیم. بازیکنان هم در این زمینه کمک می‌کنند و تمرینات شاداب، پرفشار و خوبی انجام می‌دهیم. خیلی خوشحال هستم که توانستیم از بین 150-100 بازیکنی که برای تست دادن آمده بودند یک بازیکن خوب در پست هافبک مهاجم انتخاب کنیم. بازیکنی که هیچ کس را نداشت و آمد و تست داد و امیدوارم در آینده هم موفق باشد.

 چه زمانی تیم‌تان کامل خواهد شد؟

فکر می‌کنم هفته آینده تیم ما کامل خواهد شد قرار است پس از این اردویی را در داخل یا خارج از ایران برگزار کنیم. ما در پست دروازه‌بان و مدافع وسط به دنبال بازیکن هستیم.

 بحث حضور علی کریمی هم که مطرح است.

بله، ما به دنبال یک بازی‌ساز هستیم که اگر علی کریمی به تیم ملحق شود این موضوع برطرف خواهد شد.

 دروازه‌بان داخلی جذب می‌کنید یا خارجی؟

ما هم به دنبال دروازه‌بان داخلی هستیم و هم خارجی. در یکی دو روز آینده قرار است دروازه‌بان‌ها در تمرینات حاضر شوند و اگر مورد قبول کادر فنی قرار گرفتند با تیم قرارداد امضا کنند.

  با وحید طالب‌لو هم صحبت کرده‌اید؟

خودم صحبت نکردم اما یکی از همکارانم با او صحبت کرده است. طالب‌لو گلر اول است و نمی‌خواهیم او گلر دوم باشد. اگر با گزینه خارجی به توافق نرسیدیم وحید طالب لو خیلی مدنظرمان است. شاید اگر از قبل می‌دانستیم که او با تیمی قرارداد نبسته و می‌تواند بازی کند به دنبال گزینه خارجی نمی‌رفتیم.

 دروازه‌بان خارجی از کدام کشور است؟

گلری که هم‌اکنون مدنظرمان است آفریقایی است و باید ببینیم مورد تأییدمان قرار می‌گیرد یا خیر.

 صحبت‌هایی در خصوص جذب پاودانی مدافع فولاد و فرزاد حاتمی صورت گرفته است. چقدر این دو بازیکن مد نظر شماست؟

به هیچ عنوان با این دو بازیکن صحبت نکرده‌ایم و مد نظرمان نیستند. ما در پست مهاجم امین منوچهری، رضا خالقی‌فر، محمد غلامی، عظیمی و علیپور را داریم و نیازی به بازیکن دیگر نداریم.

 وضعیت کادر فنی‌تان چگونه خواهد شد؟

هم‌اکنون علی لطیفی، حسینی‌نصب به عنوان دستیار و سعید اخباری به عنوان آنالیزور در تیم حضور دارند. قصد داریم یک مربی دروازه‌بان و مربی از آلمان به تیم اضافه شود که این موضوع در هفته آینده عملی خواهد شد.

 بحث حضور عابدزاده به کجا کشیده شد؟

با او هم صحبت کرده‌ایم. اگر شرایط هماهنگ شود در خدمت او خواهیم بود. قرار است یک جلسه دیگر با او صحبت کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد زیرا باشگاه راه‌آهن افتخار می‌کند که از حضور عابدزاده استفاده کند.

 خواستار جذب امیر عابدزاده هم هستید؟

بله، ما دو روز گذشته با او صحبت کردیم و قرار بود دیروز هم با او صحبتی داشته باشیم.او بازیکن زیر 23 سال است و آینده بسیار خوبی دارد.

 و کریم باقری …

اول گفتم که پرسپولیس برایم اهمیت زیادی دارد. این نفرات مربی پرسپولیس هستند اگر آنها را نخواهند ما مورد استقبال قرار می‌دهیم چون معتقدم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. پرسپولیس واجب‌تر است و معتقدم هر کدام از این عزیزان که مورد استفاده پرسپولیس قرار می‌گیرند در آنجا فعالیت کنند و اگر در پرسپولیس فعالیت نداشتند راه آهن خانه دومشان است و باعث افتخار است که به تیم ما ملحق شوند.

 خیلی شفاف در مورد خرید امتیاز راه آهن توضیح می‌دهید؟ صحبت‌هایی در مورد حضور سیاسی در این زمینه می‌شود.

هر صحبتی که در این زمینه شود مهم این است که تیم راه آهن در تهران ماندگار شد. همه دعا می‌کردند که تیم در تهران بماند و حالا به سایر مسائل نباید کاری داشت گفته‌ام که من به همراه چند تن از دوستانم این کار را کردیم و آنها به من وکالت تام دادند تا این کار را انجام دهم. در این زمینه هم همه با ما همکاری کردند هم دادستانی و هم نماینده باشگاه.گرفتن باشگاه در این شرایط اقتصادی اصلا به صرفه نیست فردی اینقدر هزینه می‌کند و بعد هم مورد هجمه قرار می‌گیرد من مانده‌ام که اگر ما این تیم را نمی‌گرفتیم و یک رده به پایین‌تر سقوط می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد.300 خانوار در تهران بلاتکلیف می‌ماندند. یک آدم ورزشی هم این کار را انجام داده است حالا چرا باید این همه سوال صورت بگیرد؟! همه چیز قانونی است و به هیچ عنوان دنبال کار غیرقانونی نبوده‌ایم. از دادستانی تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را کردند تا تیم در تهران حفظ شود از آقای نژادفلاح و هادی ساعی نیز تشکر ویژه دارم.

 به دنبال کسب چه مقامی هستید؟

تیم ما برنامه پنج‌ساله دارد و می‌خواهیم مثل سالیان گذشته بازیکن‌ساز باشیم. می‌خواهیم تیم فنی و اخلاقی خوبی درست کنیم. تیم خوبی را درست می‌کنیم که مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند. هدفمان این است که تک‌رقمی شویم و تلاش می‌کنیم سال به سال وضعیت‌مان بهتر شود. امسال از لحاظ مالی در مضیقه هستیم و اگر امسال را خوب سپری کنیم سال آینده می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

اینکه شما هم به عنوان مالک در باشگاه فعالیت خواهید کرد و هم سرمربی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

ما در اینجا قصد داریم یک چارت تشکیلاتی ایجاد کنیم. می‌خواهیم هیأت مدیره و کمیته فنی داشته باشیم. همیشه دوست دارم با آدم‌های بزرگ کار کنم و هیچ ترسی از این موضوع ندارم معتقدم با آدم‌های بزرگ می‌توانیم پیشرفت کنیم. قطعا در هیأت مدیره و کمیته فنی از آدم‌های بزرگ استفاده می‌کنیم معتقدم که همیشه چند فکر بهتر از یک فکر است.

 تاکنون به این موضوع هم فکر کرده‌اید؟

به یکسری افراد از جمله حضور حسین کلانی، همایون بهزادی فکر کرده‌ایم.

 آقای کلانی گفته که نمی‌تواند تمام مدت در اختیار باشگاه باشد.

تا جایی که بتوانند از او استفاد می‌کنیم. اسم و وجود او هم برای باشگاه سود است. حضور امثال او، همایون بهزادی، حسن روشن می‌تواند به باشگاه کمک کند و برای ما افتخار است که کنار ما باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)