مرجع خبری پرسپولیس : وقتی علی دایی هست چه دلیلی دارد که با من یا مربی دیگری حرف بزنند. یک باشگاه زمانی با مربی مذاکره می‌کند که قصد انتخاب او را داشته باشد ولی پرسپولیس الان مربی دارد

مذاکرات جدی فدراسیون فوتبال با حمید استیلی، از ابتدای هفته جاری آغاز شد و علی کفاشیان و اطرافیانش خوشبین بودند تا این مربی هدایت تیم امید را برعهده بگیرد. حتی پافشاری فدراسیون برای عقد قرارداد با استیلی شدیدتر شد و مسوولان فدراسیون در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چند بار با این مربی مذاکرات جدی داشتند ولی در نهایت به هدف خود نرسیدند. استیلی ظهر روز سه‌شنبه هم به ساختمان فدراسیون فوتبال رفت و با کفاشیان صحبت کرد ولی عصر همان روز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حاضر نیست هدایت تیم امید ایران را برعهده بگیرد. استیلی در مصاحبه‌اش تاکید کرد به دلیل فوت برادرش شرایط خوبی ندارد و ترجیح می‌دهد بیشتر در کنار مادرش باشد. البته این شایعه هم مطرح شده که او قصد رفتن به پرسپولیس را دارد.

مثل اینکه تصمیم نهایی را برای انصراف از هدایت تیم امید گرفتید، اینطور نیست؟
– بله، من تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم تا فدراسیون خیلی راحت با دیگر گزینه‌ها مذاکره کند و مشکل خاصی هم وجود ندارد. البته باید از آقایان کفاشیان، تاج و دیگر مسوولان فدراسیون که مرا جزو گزینه‌ها قرار دادند تشکر کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

خیلی‌ها دوست دارند دلیل کناره‌گیری شما را بدانند.
– فکر کنم همه می‌دانند که وضعیت من چطور است. فوت ناگهانی برادرم، بدترین اتفاق ممکن در زندگی من بود و این موضوع همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. من واقعا در حال حاضر روحیه لازم برای کار در فوتبال را ندارم و فقط می‌خواهم دور از این مسائل باشم. البته می‌دانم که خدمت به تیم ملی افتخار است.

ولی تیم امید به این زودی‌ها تورنمنت مهمی در پیش نداشت و فقط بازی با عراق بود؟
– بحث من این حرف‌ها نیست. من الان اصلا روحیه و انگیزه‌ای ندارم و فقط به اتفاق دردناکی که برایم افتاده فکر می‌کنم، در ضمن باید بیشتر در کنار مادرم و همچنین خانواده مسعود باشم. خانواده مسعود هم خانواده من است و من در این وضعیت نمی‌توانم آنها را تنها بگذارم.

مثل اینکه مسوولان فدراسیون اصرار زیادی داشتند تا شما هدایت تیم امید را قبول کنید؟
– من با آقای کفاشیان حرف زدم و باید از لطف او تشکر کنم ولی شرایطم را به ایشان گفتم. من کنار کشیدم و امیدوارم که برای تیم امید یک مربی خوب را انتخاب کنند تا بتواند این تیم را به المپیک برساند.

می‌گویند شما به این دلیل هدایت تیم امید را قبول نکردید که نخواستید زیر نظر کارلوس کرش کار کنید. چون یکی از شرط‌های فدراسیون این است که سرمربی تیم امید باید زیر نظر سرمربی تیم ملی کار کند.
– این موضوع اصلا صحت ندارد. کارلوس کرش یکی از مربیان سرشناس فوتبال جهان است که مربیان ایرانی می‌توانند از او چیزهای زیادی یاد بگیرند. کار کردن با کرش برای من افتخار است ولی دلیل انصراف من فقط به شرایط نامناسب روحی روانی‌ام برمی‌گشت و دلیل دیگری نداشت.

حتی این شایعه هم عنوان شده که شما فصل بعد قرار است سرمربی پرسپولیس شوید و به همین دلیل هدایت تیم امید را قبول نکردید.
– این مسائل فقط شایعاتی است که رسانه‌ها به آن می‌پردازند. در سال‌های گذشته هم بعضی از روزنامه‌ها نوشتند که سرمربی پرسپولیس می‌شوم ولی آیا این اتفاق افتاد؟همه چیز در حد شایعه بود.

ولی این بار قضیه جدی است و می‌گویند حبیب کاشانی با شما مذاکره کرده است.
– مدتی بود که حاج حبیب را نمی‌دیدم و در ختم برادرم او را دیدم. من در مورد پرسپولیس و فوتبال هیچ صحبتی با او نکردم و این شایعات مرا آزار می‌دهد.

یعنی کاشانی با شما در مورد مربیگری پرسپولیس حرف نزده است؟
– خیر. پرسپولیس در حال حاضر سرمربی دارد و وقتی علی دایی هست چه دلیلی دارد که با من یا مربی دیگری حرف بزنند. یک باشگاه زمانی با مربی مذاکره می‌کند که قصد انتخاب او را داشته باشد ولی پرسپولیس الان مربی دارد.

تا چه زمانی قصد دارید مربیگری نکنید؟
– فعلا که شرایط خوبی ندارم و حتی دیدید که از شاهین هم کناره‌گیری کردم و چند پیشنهاد هم داشتم که قبول نکردم. الان فقط می‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)