مرجع خبری پرسپولیس : پيروزي براي حميد استيلي مقابل تيمي از تركيه آن هم در شرايطي كه شش بازيكن ملي‌پوش خود را در اختيار ندارد نتيجه بسيار خوبي بود.

 

بازيكنان پرسپوليس در حالي يك-2 حريف خود را شكست دادند كه طي يك‌هفته گذشته در 2 نوبت صبح و عصر تمرين‌هاي آماده‌سازي خود را دنبال كرده‌اند.

شاگردان استيلي عصر ديروز براي خريد به آنكارا رفتند و ما هم در مسير 80 كيلومتري پاتاليا تا پايتخت تركيه دقايقي با سرمربي پرسپوليس هم‌صحبت شديم.

 

از بازي با قونيه اسپور شروع كنيم.
حريف، بسيار دونده و فيزيكي بازي مي‌كرد و بازيكنان ما هم محك خوبي خوردند، بچه‌ها توانستند مقابل تيمي كه محكم بازي مي‌كند فوتبال خوبي را به‌نمايش بگذارند.

با توجه به فشار تمرين‌هاي بدنسازي، به لحاظ بدني كم‌نياوردند؟
ما تا دقيقه 70 بازي كه صفر-2 هم جلو بوديم، بدون مشكل و حتي بهتر از حريف خود بوديم اما در 20 دقيقه آخر بيشتر از بازيكنان تستي استفاده كرديم تا بازيكنان اصلي مصدوم نشوند.

اين بازي دستاوردي هم داشت.
صددرصد، بچه‌ها به لحاظ بدني در شرايط خوبي قرار دارند و از نظر تاكتيكي هم كم كم به اهدافمان نزديك شده‌ايم. البته يك بازي هم روز سه‌شنبه انجام مي‌دهيم كه قطعا به شناخت بيشتر ما كمك خواهد كرد.

به بازيكنان تستي اشاره كرديد، كدامشان به لحاظ فني مورد تاييد قرار گرفتند؟
ما از 8-7 بازيكن تست گرفتيم كه فقط يك مدافع مياني از بوركينا فاسو را جذب کردیم. اين بازيكن سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي كشورش را هم دارد.

با سومديك جلسه‌اي داشتيد؟
از روزي كه آمده در كنار هم هستيم، ايشان از نحوه تمرين تيم و آمادگي بازيكنان رضايت داشتند.

با تيم به تهران مي‌آيد يا …
بله به تهران مي‌آيد و تا آغاز مسابقات ليگ و پس از آن در كنار تيم هستند.

و ادامه برنامه تمرين تيم.
‌ ما از فردا (امروز) تمرين‌هاي خود را روزانه در 2 نوبت انجام مي‌دهيم و چهارشنبه به تهران برمي‌گرديم.

و شرايط هاشميان.
وحيد دستش را گچ گرفته و تحت نظر پزشك تمرين‌هاي ويژه‌اي را انجام مي‌دهد تا پس از بهبود وضعيت دستش به لحاظ جسماني هم به شرايط مطلوبي رسيده باشد.

با اين شرايط در تهران بازي تداركاتي نخواهيد داشت.
نه، چون سه‌شنبه بايد با ملوان بازي كنيم و فرصتي براي بازي‌هاي تداركاتي ديگر نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)