خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه روز دوشنبه‌‌ی کمیته فنی، وضعیت تیم مشخص می‌شود، شاید هم ژوزه در پرسپولیس بماند.

 حمید استیلی پس از بازگشت از ایتالیا در خصوص احتمال بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: در این باره هیچ صحبتی با من نشده است و به همین دلیل حرفی برای گفتن ندارم. در حال حاضر با کمک مسئولان باشگاه به دنبال یک هدف هستم تا در تیم‌های پایه و آکادمی پرسپولیس تفکرات خوب مدیریتی رویانیان عملی شود.

وی افزود: ما با آث میلان قرارداد و تفاهمنامه همکاری بسیار خوبی امضا کردیم تا از دانش آکادمی آث میلان استفاده کنیم. همچنین با مسئولان رئال مادرید و منچستر هم توافقات بسیار خوبی کردیم که در آینده خبرهای خوشی را برای علاقمندان به پرسپولیس داریم.

استیلی ادامه داد: برنامه‌های رویانیان 5 ساله است و امیدوارم او این مدت را در پرسپولیس سپری کند. تا الان خوشبختانه خیلی خوب رو به جلو حرکت کرده‌ایم و یکی دیگر از کارهای خوب رویانیان تشکیل دانشگاه پرسپولیس بود که بازیکنان ما وقتی که سرباز می‌شوند با حضور در این دانشگاه مشکلی برای فوتبال خود نداشته باشند. پیشکسوتان و هواداران نیز باید دست به دست یکدیگر دهند تا به این تیم کمک شود.

وی در خصوص شرایط نامناسب پرسپولیس نیز گفت: جایگاه پرسپولیس در جدول لیگ برتر با توجه به خریدهایی که در اول فصل داشته اصلا خوب نیست و نباید این تیم اینجا باشد. با ژوزه حرف‌هایی زده شد و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: از لحاظ بازیکن، پرسپولیس از خیلی از تیم‌ها بهتر است اما باید در جلسه دوشنبه تکلیف نهایی همه چیز مشخص شود. شاید ژوزه بماند و شاید هم تصمیم دیگری مبنی بر ادامه همکاری با او بگیرند.

وی در پاسخ به سؤالی که مربی داخلی به درد این تیم می‌خورد یا خارجی؟ نیز گفت: در این باره نظری نمی‌دهم. باید ببینیم نظر کمیته فنی چیست. باید عملکرد نیم فصل اول بررسی شود و پس از ارزیابی آن تصمیمی بگیریم که به نفع پرسپولیس باشد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که اگر به شما پیشنهاد مربیگری بدهند قبول خواهی کرد یا خیر اظهار داشت: به مربیگری یا سرمربیگری در پرسپولیس فکر نکرده‌ام. پیشنهادهایی از لیگ برتر داشتم اما به خاطر اتفاقات سال گذشته برنگشتم. فعلا هم سعی می‌کنم که به پرسپولیس در رده پایه بیشتر کمک کنم و هرکاری که از دستم بربیاید انجام دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)