مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی در حال آمدن به تمرین بودم خبری مبنی بر عزیمت چند مسئول باشگاه پرسپولیس به ترکیه را شنیدم.

حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای که با رویانیان، پروین و اعضای باشگاه داشتم، حمایت کاملی از من شد. در حال حاضر نیاز مبرمی به حمایت همه جانبه هیئت مدیره و هواداران فهیم پرسپولیس داریم تا بتوانیم بازی‌های خوبی به معرض نمایش بگذاریم.

نباید فراموش کرد که رسانه‌ها نیز باید از ما حمایت کنند.

وی افزود: ‌این حمایت‌ها باعث می‌شود تیم ما تمرکز لازم را داشته باشد و با تمرکز به دیدار حریفان خود برود. متاسفانه بازیکنان ما از برخی مسائل ناراحت هستند. من فقط به آنها می‌توانم بگویم که خوب تمرین کنند و تلاش و کوشش بیشتری انجام دهند.

استیلی تاکید کرد:‌ به دنبال این هستیم تا نتیجه لازم را بگیریم و می‌توانیم به این هدف خود برسیم. فقط نیاز به زمان و اعتماد به نفس داریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم. در کنار تمام این مسائل نیاز به حمایت یک تا 90 دقیقه‌ای هواداران داریم و اگر این موضوع حاصل شود، ما هم قول می‌دهیم که نتیجه لازم را بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که ابقای شما تا چه زمانی است،‌ گفت: برای من زمان مشخص نکردند. اینکه می‌گویند بازی با داماش آخرین فرصت من است صحت ندارد. من برای یک بازی ابقا نشدم. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد اصلا در پرسپولیس نمی‌ماندم. قرار شد حداقل تا نیم فصل از من حمایت کنند تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.
خود مسئولان می‌دانند که فوتبال یک پروژه زمان بر است. درست است ما از اولین بازی مشکلاتی داشتیم اما این مشکل حل می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص مذاکره پرسپولیسی‌ها با چند مربی ترکیه‌ای گفت: امروز وقتی در حال آمدن به تمرین بودم خبری مبنی بر عزیمت چند مسئول باشگاه پرسپولیس به ترکیه را شنیدم. آنها آزاد هستند هر کاری که دوست داشتند انجام دهند. اصلا آزاد هستند با هر مربی که دوست دارند صحبت کنند انشاءالله هر فردی که می‌آید در کارش موفق باشد اما من به این مسائل توجه نمی‌کنم که امروز یا فردا مسئولان باشگاه می‌خواهند چه کاری انجام دهند. تا روزی که در پرسپولیس حضور دارم با تمام وجودم زحمت می‌کشم. اعتقاد دارم این بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

استیلی خاطرنشان کرد: شما بازی با نفت را نگاه کنید، بازیکنان ما همه کار کردند به جز گرفتن نتیجه. ما باید سعی کنیم به هدف‌مان یعنی سه امتیاز بازی برسیم چون این موضوع مهم است.

وی در خصوص شایعه استعفای پنجعلی گفت: من از این موضوع خبری ندارم. در جلسه‌ای که بودیم پنجعلی هم از من حمایت کرد. پنجعلی بزرگ ماست و علیرغم اینکه اعتراض‌ زیادی به من داشته، اما من احترام ایشان را نگه داشتم. اگر کریمی جواب ایشان را داده، نظرش است. من به نوبه خودم به محمد پنجعلی احترام می‌گذارم.

استیلی در خصوص نقش علی پروین اظهار داشت: پروین در پرسپولیس نقش حمایتی دارد. من دیروز جلسه‌ای بسیار خوب با ایشان داشتم و در این جلسه حرف‌های بسیار خوبی زده شد. علی پروین خوب از ما حمایت می‌کند و این قوت قلبی برای ما است.
وی همیشه نقش مشاور من را داشته و حرف‌های لازم را به من گوشزد کرده است.

وی در جواب این سؤال که آیا پرسپولیس حال حاضر پروینی است یا خیر، گفت: حالا شما دوست دارید بگویید پرسپولیس پروینی یا خیر. این پرسپولیس است. پروین بزرگ ما است و اگر حرفی می‌زند به عنوان بزرگ پرسپولیس است. پروین هیچ قصد و غرضی از صحبت‌هایش ندارد و اگر حرفی می‌زند فقط به خاطر تیم است. ما همه باید یک دل باشیم تا پرسپولیس موفق شود.

این مربی در خصوص جذب کیانی گفت: روز گذشته با کیانی صحبت کردم. امروز هم از باشگاه خواستم مذاکرات خود را با کیانی ادامه دهد. هنوز صحبتی مبنی بر تعویض کیانی و معمارزاده نشده است. ما تا نیم فصل صبر می‌کنیم و طبیعتا چون جای خالی داریم با کیانی به توافق می‌رسیم. به احتمال فراوان این تغییرات تا نیم فصل اتفاق می‌افتد و باید ببینیم نیم فصل کیانی با چه بازیکنی عوض خواهد شد.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از گذشت 11 هفته تغییرات در مدیران باشگاه‌ها و مربیان زیاد است، گفت: تا موقعی‌ که ثبات نداشته باشیم، قطعا پیشرفت نمی‌کنیم. این موضوع درباره مربیان هم صدق می‌کند. هر کاری احتیاج به صبر و حوصله دارد و قطعا در کنار این موضوع پیشرفت به وجود می‌آید.

وی افزود: امسال متاسفانه سالی بود که فشار زیادی روی مدیران عامل‌ بود. این تغییرات فقط بر روی مدیران و مربیان نبود. شما نگاه کنید در مجلس هم تغییراتی انجام شده و حتی وزیرهای کشور مان هم عوض شدند وقتی به راحتی وزیران عوض می‌شوند قطعا مدیران هم عوض می‌شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)