پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: توانایی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به قدری بالاست که می‌توان به پیروزی برابر قطر امیدوار ماند.

حمید استیلی که به همراه جمعی دیگر از پیشکسوتان ایران با حضور در اردوی تیم ملی در آستانه سفر به امارات از این تیم حمایت کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: توانایی فنی فوتبال ایران بالاست. می‌توانیم با این توانایی نسبت به پیروزی برابر قطر امیدوار باشیم و تنها چیزی که باعث شده کمی تردید وجود داشته باشد، غیرقابل پیش‌بینی بودن این فوتبال است. اکنون فوتبال ایران در وضعیت حساسی قرار دارد. تیم ملی نیاز دارد که در سه بازی باقیمانده مردم و به ویژه رسانه‌ها حمایت بالایی داشته باشند. به هرحال بازیکنان در اردوی تیم ملی از طریق اینترنت در جریان اخبار قرار می‌گیرند و می‌دانند در رسانه‌ها چه نوشته می‌شود. بنابراین نیاز است که از آنها حمایت صورت گیرد.

وی درباره بازی با قطر گفت: چندین و چند بار با قطر بازی کرده‌ و این تیم را به خوبی می‌شناسیم. در بازی رفت اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم. به هرحال تیم ملی ایران بازیکنان باتجربه‌ای دارد و با اتکا به این تجربه شکست قطر شدنی است.

وی درباره شکست ایران برابر عمان هم گفت: به هرحال آن بازی همه موجودیت فوتبال ایران نبود. باید به سه بازی پیش رو فکر کنیم. نخستین بازی اهمیت فراوانی دارد و امیدوارم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)