مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال استيل آذين در خصوص علي كريمي گفت:‌  به دليل اينكه اكثر مسئولان و كادر فني تيم از پيشكسوتان و دوستاران پرسپوليس هستند و باشگاه استيل آذين را پرسپوليسي‌ها تشكيل مي دهند در سياست گذاري باشگاه تصميم گرفتيم از پرسپوليس تنها بازيكنان مازاد را جذب كنيم و به دنبال بازيكناني نباشيم كه پرسپوليس آنها را مي‌خواهد. فعلا در خصوص كريمي خبري نيست. نيكبخت و زارعي نيز بازيكنان خوبي هستند؛ اما در پست آنها بازيكنان لازم را داريم.

استيلي در خصوص حضور حبيب كاشاني در استيل آذين گفت:‌ وي مديري لايق است كه رفاقتي ديرينه با هدايتي دارد؛ اما به خاطر من به استيل آذين آمد تا به اين تيم كمك كند. اميدوارم در نخستين تجربه سرمربيگري‌ با كمك كاشاني موفق باشم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فردي جديدي به كادر فني اضافه مي شود، گفت: سعيد عزيزيان،‌مرزبان، سيمايي و احمد كارو در كادر من هستند و براي اولين بار مشاور تغذيه و روانشناس نيز به تيم آورده‌ايم. به هيچ عنوان فرد ديگري را اضافه نخواهيم كرد.

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت اين تيم گفت:

 براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم چون تيمي است مردمي و همه اين تيم را دوست دارند. كار مسئولان باشگاه سخت است و اميدوارم هر چه زودتر تكليف سرمربي اين تيم مشخص شود تا در ليگ برتر با قدرت حضور داشته باشد.

وي در خصوص پيوستن بازيكنان جديد ليگ برتري گفت: بازيكنان خوبي مثل غلامرضا رضايي و ميثم منيعي را جذب كرده‌ايم، البته شنيده‌ام كه منيعي با مس كرمان قرارداد خود را امضا كرده كه اين موضوع واقعيت ندارد و او به ما اعلام كرده كه به استيل آذين مي‌آيد.
استيلي در خصوص دروازه‌بانان جديد اين تيم گفت: بدون شك دروازه‌بان فصل گذشته خود در ليگ يك را نگه مي‌داريم و نظر محمدي را اضافه كرديم؛ اما تا دو روز آينده يك دروازه بان جوان را جذب خواهيم كرد تا بتوانيم با سه دروازه‌بان كار خود را دنبال كنيم.
سرمربي تيم استيل‌ آذين در خصوص بازيكنان خارجي اين تيم گفت: 4 گزينه خارجي داريم كه در تمرينات ما در هفته آينده شركت خواهند كرد تا جاهاي خالي تيم ما را پر كنند. بازيكنان بزرگي به تيم ما مي‌آيند كه بتوانند به استيل آذين كمك كنند نه اينكه مايه دردسر باشند.
وي با بيان اين مطلب كه اميدواريم بتوانيم فصل آينده سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيريم، تصريح كرد: يك تيم ليگ يكي هستيم كه به ليگ برتر آمديم پس قطعا كار براي ما سخت است. هدف اول ما در سال اول اين است كه رتبه اي يك رقمي كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)