مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور مسابقه بیشتر به سود ذوب آهن سوت زد.

 

حمید استیلی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم جام حذفی در نشست خبری گفت: این برد را به هواداران و آنهایی که در ورزشگاه و در این هوای سرد ما را تشویق کردند تبریک می‌گویم. این برد هدیه ناقابل ما به هواداران بود.

وی ادامه داد: پیش از مسابقه به بازیکنان گفته بودم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم فرقی نمی‌کند در چه مرحله‌ای با ذوب آهن روبه رو شویم و باید این تیم را ببریم. دو بار از حریف عقب افتادیم اما توانستیم به بازی برگردیم. ذوب آهن از نظر قدی بر ما برتری داشت به همین دلیل توانست دو گل روی ضربات ایستگاهی به ما بزند. در صحنه گل اول کمک داور گل اعلام کرد و در روی گل دوم نیز خطایی روی شیری صورت گرفت با این حال توانستیم در 90 دقیقه پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مسابقه‌ای که 5 گل دارد قطعا بازی زیبا و جذابی است. ما خود را برای مرحله بعد آماده می‌کنیم. 6 بازیکن خود را نداشتیم. محمد نوری هم مصدوم بود و نیمه دوم از او استفاده کردم. خدا را شکر می‌کنم که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم و بازی خوبی انجام دادیم.

استیلی در مورد نحوه قضاوت مظفری زاده گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و هیچ وقت به این مسئله اعتراض نمی‌کنم اما در گل اول توپ به طور کامل از روی خط عبور نکرده بود و در گل دوم نیز بازیکنان ذوب آهن روی شیری مرتکب خطا شده‌اند به هر حال من حرفی نمی‌زنم. در لیگ هم ما بازی خوبی با ذوب آهن انجام دادیم و 12 موقعیت گل داشتیم. ذوب آهن تیم خوبی است و مربیان خوبی دارد که فوتبال زیبایی هم ارائه می‌کند.

وی افزود: پرسپولیس بعد از دربی روند خوبی داشته و در نتیجه گیری جزء دو تیم اول جدول بوده اما فشار روی ما زیاد است و امروز بازی حیاتی را بردیم.

استیلی در مورد اینکه چرا دیدارهای پرسپولیس و ذوب آهن را بیشتر مظفری زاده سوت می‌زند گفت: این مسئله را از کمیته داوران بپرسید. البته مظفری زاده از شریف‌ترین داوران ایران است هر چند امروز مظفری زاده بیشتر به سود ذوب آهن سوت زد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)