در شرایط فعلی سخت است که با معمارزاده کار کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکن اگر با بازیکنان آزاد داخلی به توافق نرسیم، با بازیکنان خارجی مذاکره خواهیم کرد.

 

حمید استیلی پس از تمرین امروز در جلسه‌ای با بازیکنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید خدا را شکر کنم که توانستیم برابر سایپا به 3 امتیاز بازی برسیم البته ما مقابل سپاهان نیز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما پس از اینکه 10 نفره شدیم کار ما خراب شد و به هدف خود نرسیدیم.

وی افزود: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام وجود خود به ما کمک کردند. جا دارد از مدیران باشگاه هم که به موقع در پرداختی‌های مالی وارد عمل شدند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

استیلی ادامه داد: باید با عجله از این بحران خارج شویم شما اگر بعد از دربی حساب کرده باشید ما بازی‌های بدی را به نمایش نگذاشتیم، اما در کسب 3 امتیاز‌ها کمی ناموفق بودیم اینجا باز هم باید بگویم کمبود بازیکن و مصدومیت در این مورد تاثیر گذار بوده است.

وی در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد 2 بازیکن پرسپولیس نیز گفت منتظر هستیم تا تکلیف‌مان روشن شود و سپس در نیم فصل دوم بازیکن بگیریم. افرادی را زیر نظر داریم. فاصله در جدول نزدیک است و اگر مشکل بازیکنان‌مان حل شود با 2 برد می‌توانیم به بالای جدول بیایم و صددرصد خودمان را اثبات کنیم.

 


استیلی در خصوص معمارزاده گفت: من از اول فصل به معمارزاده اعتقاد داشتم در غیر این صورت با او قرار داد نمی‌بستیم. فعلا در اختیار باشگاه است تا نیم فصل تکلیفش روشن شود و باید ببینیم بعدا چه می‌شود. بارها در این بحران پرسپولیس به معمارزاده تذکر داده بودم و مجبور بودم این تصمیم را در قبال ایشان بگیرم. معمار زاده بیرون از فوتبال دوست خوب من است، اما شرایط کنونی سخت‌ است که بخواهیم با هم کار کنیم.

وی درباره صحبت‌های معمارزاده گفت: من اگر صحبتی در تیم انجام دادم با کاپیتان این تیم را انجام بوده، شاید صحبت‌های بین ما رد و بدل شده است. ولی در بین خانواده بود. ما باید شفاف باشیم مثلا در همین بازی با سایپا یک بازیکن تا صبح بازی در ترکیب اصلی بود اما تصمیم گرفتم که ایشان را از ترکیب بیرون بیاورم و بازیکن دیگری را وارد بازی کنم. من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و دوست ندارم خودخواهی داشته باشم. من فردی هستم که دوست دارم حق بازیکن را با حضور در ترکیب اصلی بدهم. البته اخلاق هم برای من اهمیت زیادی دارد.

وی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن نیز گفت: کار سختی دارم، در جام حذفی حق اشتباه نداریم با تمام قدرت به اصفهان می‌رویم اما خودتان می‌دانید چند بازیکن مصدوم داریم. امیدوار هستم بتوانیم مقابل تیم خوب و ریشه دار ذوب آهن به موفقیت برسیم.

وی افزود: جام حذفی جای اشتباه نیست ما دو سال این جام را آورده‌ایم و قطعا برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی دارم تا دست پر از اصفهان به تهران برگردیم.

استیلی خاطرنشان کرد: من امسال پرسپولیس را با دانش این که خدایی ناکرده اتفاقی برای ما می‌افتد کامل نبستم و جا خالی‌های برای این روزها نگه داشتم. به دنبال بازیکنان آزاد هستیم و اگر به آنها به توافق نرسیم با خارجی‌های مذاکره جدی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)