مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی از آخرین شرایط تیمش می گوید . از اینکه همه چیز آرام است و پرسپولیس توفان را پشت سر خواهد گذاشت. او در این مجال کوتاه از آینده روشن تیمش می گوید درحالی که خیلی ها برای رفتنش شمارش معکوس آغاز کرده اند.

 

از تیم شروع کنیم. خیلی انگار شرایط خوب نیست.

راستش من خیلی مثل شما منفی نگاه نمی کنم.

 

به نظرم ما در بازی رفسنجان خیلی هم بد نبودیم و نکات مثبت زیادی داشتیم. نتیجه بدی آنجا نگرفتیم. در 15 دقیقه توانستیم گل هایی را که خورده بودیم ، جبران کنیم و این یک پوئن مثبت بود برای مان. به خود بازیکنانم هم گفتم کار بزرگی انجام دادند برای تغییر نتیجه اما نباید این قدر ساده گل بخوریم. فکر می کنم نتیجه بازی رفسنجان یک موفقیت است برای ما . آن بازی را حتی می توانستیم ببریم اما اشتباه عجیب داوری در اخراج کریمی ، همه چیز را به هم ریخت. با این حال فکر می کنم بعد از این بهتر می شویم و انسجام تیمی مان بازی به بازی بالاتر می رود.

 

شاید این فاصله یک هفته ای به کمک تان بیاید.

دقیقا همین است.دو روز به تیم استراحت دادم تا بچه ها بتوانندکمی اعصاب شان را آرام کنند. ما به این تعطیلی نیاز داشتیم.بعد از این باید روی کار تاکتیکی مان تمرین کنیم . خودم که از این هفته به نتایج تیم امید دارم.

 

یعنی دیگر شاهد باخت پرسپولیس نیستیم؟

از این هفته نوبت روزهای خوب پرسپولیس است. البته بازی سختی در پیش داریم اما باید برنده اش باشیم. بازی با تیم شاغلام هیچ وقت ساده نیست. آنها هم شرایطی مشابه با ما دارند و طرفداران شان از نتایج راضی نیستند. با این وجود فکر می کنم مصاف مان جذاب می شود و البته ماییم که بازی را می بریم.


هر روز هم که امتیازتان با استقلال بیشتر می شود.

من نگران این اختلاف امتیازهای اولیه نیستم. به هر حال مدت زیادی از لیگ مانده. استقلال هیچ یک از مشکلات ما را نداشته و برای همین در شروع فصل ، بهتر نتیجه گرفته است اما به مرور پیش می رویم. من دوست دارم با ثبات پیش بروم تا اینکه صدرنشین موقت لیگ باشم. البته در خط حمله بدشانسی آوردیم و این لطمه بزرگی به کارمان زد. اینکه هاشمیان ، اولادی ، علی عسگر و نوروزی مصدوم شدند یک ضربه بزرگ به تیم مان بود.

 

واقعا فکر می کنید پرسپولیس بحران را سپری می کند؟

من به این گفته ام ایمان دارم.


راستی بازیکن خارجی تان شاهکار کرد. خیلی ها می گویند او بدترین خارجی تاریخ لیگ است.

این حرف واقعا بی انصافی است. اشتباهاتش برای این بود که زبان نمی دانست و نمی توانست با یاران کناری اش ارتباط بگیرد. من بازی او در تیمش مقابل اسپورتینگ را دیدم. او فوق العاده بازی کرد. در تمرینات هم یکی از بهترین هاست. تال نیاز به زمان دارد و من که روی بازی اش حساب ویژه باز کرده ام. از خریدن او پشیمان نیستم.

 

و برای سئوال آخر؛ ماجرای مازیار.

راستش نمی خواهم قصه را خیلی باز کنم. گفتم که کنار ماند چون مشکل انضباطی ایجاد کرده بود. او می گوید علیه تیم مصاحبه نکرده و پرونده اش هم در کمیته انضباطی ماست . اگر ثابت شود مصاحبه کرده حتما برایش عواقبی به همراه دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)