با وجود اعتقاد به مربی وطنی

مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی از سرمربی گری پرسپولیس استعفا داد تا به گفته خودش مسئولان این باشگاه هرکسی را که دلشان می خواهد جایگزین او کنند.

 

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن خبر استعفای دایی اعلام کرده جانشین او به احتمال زیاد ایرانی خواهد بود. در بین گزینه های داخلی تنها مربی ای که بیشترین شانس را برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دارد ، حمید استیلی است. مربی ای که مسئولان باشگاه پرسپولیس به ادعای خود استیلی قبل از استخدام دایی دنبال او بودند که استیل آذین مانع انتقال شد.

 

با توجه به این که استیلی با باشگاه شاهین شرط کرده اگر از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد ، این باشگاه نمی تواند مانع جدایی او شود ، باید گفت جدی ترین گزینه برای جانشینی دایی استیلی است.

 

 

 

اگر هم به هر دلیلی این مربی نتواند به پرسپولیس بیاید آن وقت مصطفی دنیزلی به عنوان مربی خارجی و محبوب بین هواداران پرسپولیس مدنظر مسئولان این باشگاه قرار خواهد گرفت .

 

در حال حاضر این مسئولان قصد دارند حسین عبدی را تا قبل از تعطیلات به عنوان مربی موقت پرسپولیس معرفی کنند اما بعد از آن این تیم صاحب یک مربی جدید خواهد شد . هرچند که برخی اطرافیان هم خبر از احتمال حضور حمید درخشان دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)