مرجع خبري پرسپوليس :‌ سرمربی پرسپولیس گفت: اگر بازی با نفت را برده بودیم شاید کنار می‌رفتم ولی اکنون شرایط طوری نیست که بروم.

حمید استیلی پس از پایان بازی پرسپولیس و نفت تهران و بعد از حضور در نشست خبری، مقابل دوربین‌های تلویزیونی حاضر شد و گفت: من با این بازیکنان زندگی می‌کنم و از زیر و بم آنها خبر دارم. چنین روزهای سختی را در زندگی فوتبالی‌ام نداشتم. وقتی دو بازی را می‌بریم همه چیز آرام است ولی اگر نتیجه نگیریم همه چیز به حالت اول برمی‌گردد. باخت هم جزئی از فوتبال است.

وی افزود: به نظر من این هواداران هستند که از اولین مسابقه به ما لطف کردند و هر چه خواستند گفتند اما از آنها دلگیر نیستم. همیشه به آنها احترام می‌گذارم چون عاشق آنها هستم.

استیلی تاکید کرد: کسانی که فوتبال را می‌فهمند گاهی اوقات مصاحبه‌های عجیبی می‌کنند. من نمی‌گویم انتقاد نکنند اما در این شرایط دنبال این نباشند که به پرسپولیس ضربه بخورد. شما فکر می‌کنید من از باخت تیمم خوشحال می‌شوم؟ اگر بازی با نفت را برده بودیم شاید خودم کنار می‌رفتم ولی اکنون شرایط طوری نیست که کنار بروم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فکر می‌کند رویانیان پای او بایستد، گفت:‌ مهم من نیستم، مهم پرسپولیس است. رویانیان وجهه خوبی دارد و هر جا بوده موفقیت داشته و تاکنون هم با من با صداقت رفتار کرده است. در جلسه‌ای هم که با بازیکنان در حضور پروین و پنجعلی داشتیم، این مسئله را مطرح کردم.

استیلی با بیان اینکه استعفا و کناره‌گیری با هم فرقی ندارد،‌ تصریح کرد: مدیران پرسپولیس دست‌شان باز است و تابع تصمیم آنها هستم. همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم و هیچ وقت باخت و مساوی را گردن بازیکن نمی‌اندازم. خودم را سپر می‌کنم. بچه‌ها شاهدند که چقدر کار می‌کنیم اما همه مردم نتیجه می‌خواهند و حق هم دارند.

وی درباره اینکه علی پروین صبح از او حمایت می‌کند اما تا عصر نظرش عوض می‌شود، گفت: روز اولی که با هیئت مدیره جلسه داشتم، همه چیز را گفتم و اعلام کردم اگر انتقادی است پشت درهای بسته حرف بزنیم و مسائل را رسانه‌ای نکنیم چون با رسانه‌ای شدن، مشکلات آغاز می‌شود.

استیلی اضافه کرد: آدمی نیستم که جواب بزرگتر خودم را بدهم اما باید این را بدانیم که در چنین شرایطی تیم ضربه می‌خورد. به من هر انتقادی شود، جواب نمی‌دهم اما آنها بدانند که بازیکنان مصاحبه‌های آنها را می‌خوانند و این به تیم ضربه می‌زند. از علی پروین تشکر می‌کنم چون همیشه از من حمایت کرده است. حرف من همیشه این بوده یکدل باشیم. این فوتبال ارزش ندارد، برد و باخت‌ها تمام می‌شود و اخلاق می‌ماند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ارنج تیم را خودش انتخاب کرده یا خیر، اظهار داشت: برای کارهایم مشورت می‌گیرم اما تصمیم نهایی با خودم است. اگر یک دقیقه جایی باشم با قدرت خودم تصمیم می‌گیرم.

استیلی درباره اینکه هواداران معتقدند او باید استعفا دهد عنوان کرد: جواب دادن به این سؤال خیلی سخت است. باشگاه هر تصمیمی بگیرد، من تابع آن هستم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه فکر نمی‌کند وجهه‌اش خراب شود، گفت: برکناری یا استعفا فرقی نمی‌کند. هر اتفاقی بیفتد بی‌سر و صدا می‌روم. نه مصاحبه‌ای می‌کنم و نه جنجالی. هر جا که کار کرده‌ام ارتباط خوبم را حفظ کرده‌ام و با تمام قلبم به پرسپولیس کمک می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)