سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خبر از تشکیل کمیته‌ فنی این باشگاه در آینده نزدیک با حضور بزرگان فوتبال ایران داد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فوتبال راه‌آهن، اظهار کرد: پس از تاخیر سه هفته‌ای در شروع تمرینات به مرور با انجام تمرینات جدی و تاکتیکی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می‌کنیم بازیکنان سعی و تلاش بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند و ان‌شاءالله با استفاده از انگیزه بالای بازیکنان جوانمان و همچنین تجربه بازیکنان بزرگمان بتوانیم نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن افزود: برنامه‌ریزی و هدف ما برای پنج سال آینده است. ما تیم جوانی داریم که نزدیک به 10 بازیکنانمان زیر 23 سال هستند و امیدوارم با توجه به ویژه به استعدادها و پرورش آنها بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای باشگاه ریشه‌دار و پر سابقه تهران داشته باشیم.

وی درباره پیش‌بینی خود از رتبه راه‌آهن در لیگ برتر آینده نیز خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم تا رتبه تک رقمی در لیگ به دست آوریم.

مکتب ما مکتب اخلاق گرایی است و مطمئنا با حضور افرادی مانند کلانی، زادمهر، مناجاتی و … که هر کدام الگوی اخلاقی برای ورزشکاران هستند بتوانیم ضمن توجه به ویژگی‌های اخلاقی صاحب رتبه خوبی نیز در لیگ برتر شویم.

استیلی درباره آخرین وضعیت جذب علی کریمی، اظهار کرد: با او به طور مفصل صحبت کردم و کریمی نیز گفت در صورتی که در ایران بماند و به لیگ‌های خارجی نرود، مطمئنا به راه‌آهن می‌آید. برای ما افتخار است که بازیکن بزرگی مثل او به تیم ما بیاید. ما دستش را برای تصمیم گیری باز گذاشتیم و یک جای خالی برای او در راه‌آهن داریم که ان‌شاءالله به تیم ما ملحق شود و بتواند با تجربه بالای خود به راه‌آهن کمک کند.

مالک باشگاه راه‌آهن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شاهد تشکیل کمیته‌ فنی در باشگاه راه‌آهن خواهیم بود یا خیر؟ خاطر نشان کرد: خود من تاکید ویژه‌ای به تشکیل کمیته‌ فنی در راه‌آهن دارم و ان‌شاءالله هر چه زودتر کمیته‌ فنی را با حضور سه تا پنج نفر از بزرگان فوتبال تشکیل خواهیم داد که مطمئنا نظرات و مشورت‌های آنها کمک زیادی به پیشرفت راه‌آهن خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)