مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه روز هشتم آذر 1376 فراموش نشدنی است، گفت: بزرگترین خاطره‌ام از آن دیدار گل خداداد است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حمید استیلی در مورد روز 8 آذر و دیدار ایران با استرالیا گفت: این روز، فراموش نشدنی است و هیچکس بازی ایران – استرالیا و گل خداداد را فراموش نمی‌کند.

 

بعد از این همه سال هنوز مردم زحمات ملی پوشان در آن دیدار، عملکرد خوب عابدزاده، گل‌های کریم و خداداد را در خاطر داشته و قطعا سال‌های سال خاطرات شیرین آن روز را به یاد می‌آورند.

 

وی افزود: عشقی که در آن زمان مردم به فوتبال و تیم ملی داشتند و برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کردند، یک موضوع ارزشمند و مهم بود. آن روزها فراموش نشدنی کمتر در فوتبال رخ می‌دهد. هیچ وقت اتفاقاتی که در بین دو نیمه، در نیمه دوم و آخر بازی رخ داد را فراموش نمی‌کنم و اینکه با آن تساوی 2 بر 2 چه شور و هیجانی به فوتبال ایران تزریق شد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بزرگترین خاطره‌ام از آن دیدار گل دوم خداداد بود. پس از آن گل همه بازیکنان با دوندگی بی امان آن نتیجه را حفظ کردیم. کسی فکرش را نمی‌کرد ما در استرالیا مساوی کنیم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه به تهامی گفت بنشیند و بند کفش خود را ببندد، خاطرنشان کرد: در آن شرایط سخت نیاز داشتیم از زیر فشار حریف خارج شویم. به همین خاطر فکر کردم به تهامی بگویم که بنشیند و بند کفشش را ببندد تا لحظاتی وقت را تلف کرده و از آن شرایط خارج شویم.

 

استیلی در پایان گفت: شاید تهامی در آن صحنه کارت زرد گرفت اما همان چند لحظه هم برای ما خیلی مهم بود و باعث شد با تمرکز بیشتری به بازی ادامه داده و نتیجه دلخواه را بدست آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)