مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از توقف برابر تیم سپاهان اصفهان گفت: هواداران تیم پرسپولیس بهتر است در شرایط فعلی به ورزشگاه نیایند چرا كه همواره به بازیكنان و كادر فنی استرس وارد می كنند.

حمید استیلی شنبه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: ما در بازی امروز برابر سپاهان نمایش بسیار خوبی داشتیم و چند فرصت مناسب گلزنی را از دست دادیم.

استیلی ادامه داد: پیش از اینكه ‘هادی نوروزی’ اخراج شود، توپ و میدان را در كنترل داشتیم اما با اخراج مهاجم ما تمام برنامه های تیم پرسپولیس از بین رفت.

استیلی در خصوص اعتراض هواداران تیم پرسپولیس به عملكرد این تیم گفت: همانند هواداران پرسپولیس در هیچ جای دنیا وجود ندارد، چرا كه آنان از ابتدای فصل جاری همواره علیه تیم خود بوده اند.

وی خاطرنشان كرد: هوادار نباید تیم را تنها بگذارد و می بایست تا آخرین لحظات، حامی بازیكنان باشد اما این مساله در پرسپولیس كاملا برعكس شده است.

استیلی ادامه داد: متاسفانه تماشاگران پرسپولیس از نیمه نخست علیه تیم خود هستند و اگر در بازی های خانگی به ورزشگاه آزادی نیایند، برای ما بسیار بهتر خواهد بود، چرا كه در نبود آنان بدون استرس بازی می كنیم.

وی اشاره كرد: ما امروز برابر تیم قدرتمندی همچون سپاهان اصفهان به میدان رفته و فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم و اینگونه رفتار از سوی هواداران، انگیزه كادر فنی و بازیكنان را از بین برده است.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد بی احترامی هواداران سپاهان به وی ادامه داد: وقتی هواداران پرسپولیس با ما بدرفتاری می كنند، تماشاگران میهمان هم به خود اجازه می دهند به من بی احترامی كنند.

وی در مورد تعویض رضایی و كاظمیان كه با واكنش تماشاگران روبرو شد، خاطرنشان كرد: رضایی فقط دو روز قبل از بازی به تیم ملحق شد و بسیار خسته نشان می داد و خودش از كادر فنی درخواست تعویض كرد.

استیلی ادامه داد: بازیكنان پرسپولیس به دلیل دوندگی بالا در این دیدار بسیار خسته شده اند اما رفتار هواداران، آنها را بیش از هر چیزی خسته و ناراحت كرده است.

وی در مورد دیدار آینده این تیم برابر سایپا گفت: از سازمان لیگ درخواست كرده ایم تا این دیدار را یك روز به تعویق بیاندازد، چرا كه ما برای استراحت و آماده سازی تیم خود فقط دو روز زمان داریم.

استیلی همچنین تیم داوری این دیدار را مورد انتقاد قرار داد و افزود: داور با نشان دادن كارت های متوالی، تیم پرسپولیس را با مشكل مواجه كرد، چرا كه چند بازیكن ما برای دیدارهای آینده نیز 3 اخطاره شدند.

وی در مورد لیدرهای باشگاه پرسپولیس نیز عنوان كرد: با لیدرها هیچ كاری ندارم و تصمیم گیری در خصوص آنان را در اختیار مسوولان باشگاه قرار داده ام. برخی از لیدرها دلسوز تیم هستند اما عده ای هم به دنبال منافعی هستند.

وی افزود: تمامی بازیكنان پرسپولیس از این شرایط ناراحت بوده و از مسوولان باشگاه می خواهند تا چاره ای برای این مشكلات بیاندیشند.

استیلی عنوان كرد: در نیم فصل، پنج بازیكن جدید به پرسپولیس اضافه می شوند و هواداران باید فرصت بیشتری به كادر فنی بدهند.

وی در پایان با اشاره به اینكه تا به امروز دو بار استعفا داده است، ادامه داد: از مسوولان باشگاه عاجزانه درخواست می كنم تا تكلیف كادر فنی پرسپولیس را هرچه سریعتر مشخص كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)