پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با تهدیدهای کسر امتیاز هواداران نباید کاری کنند که دودش به چشم باشگاه پرسپولیس برود.

حمید استیلی اظهار داشت: بالاخره باید قبول کنیم که دربی همیشه حساس و مورد توجه میلیون‌ها هوادار ایرانی است. قطعاً به نظر من امسال بازی یک مقدار نسبت به سال‌های دیگر جذاب‌تر و زیباتر خواهد شد.

وی افزود: دلیل اصلی‌اش هم این است که تیم‌ها نسبت به سال‌های قبل شرایطشان بهتر است و زودتر مربیان خود را شناخته‌اند و آماده شدند. پرسپولیس 10 بازیکن جدید و جوان را به خدمت گرفته و روند خود را به خوبی دنبال می‌کند.

وی افزود: از طرفی دیگر استقلال هم نتایج خوبی را گرفته و 9 مهره ملی‌پوش، کلیدی و با تجربه دارد که در بازی می‌توانند تأثیرگذار باشند. به نظرم ضربات ایستگاهی و جنگ هافبک‌ها در این بازی مخصوصاً در خط میانی قطعاً برگ برنده موفقیت یک تیم است. البته دو تیم نقاط ضعف و قوت‌هایی دارند که باید مربیان آنها را تا الآن شناخته باشند.

استیلی تأکید کرد: آنالیز بازی‌ها قطعاً در موفقیت‌ یک تیم بسیار مهم و ضروری است تا تیم مربوطه بتواند ضربه لازم را به حریفش بزند. پرسپولیس متأسفانه مهره خوب و تأثیرگذارش یعنی عالیشاه را خیلی بد از دست داد اما از طرفی دیگر امیدوارم خلعتبری بازی کند چون از لحاظ روحی برای پرسپولیس خیلی عالی است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره هواداران نیز گفت: هواداران همیشه به پرسپولیس کمک می‌کنند و بعد از من از ژوزه، دنیزلی و یحیی خیلی خوب حمایت کردند. نقطه مثبتش فینال جام حذفی بود که علی‌رغم اینکه پرسپولیس باخت اما 100هزار نفر آمدند و پس از ضربات پنالتی خیلی خوب رفتند که همه گفتند برگ برنده بازی هواداران بودند. به نظرم صحه صدر هواداران باید در دربی در حمایت از پرسپولیس بیشتر باشد تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند خود را ثابت کنند. خوشبختانه باشگاه نیز تمام کارهای لازم را برای اینکه پرسپولیس در آرامش باشد انجام داده و امیدوارم به دور از غرور که به تیم‌ها ضربه می‌زند فقط به بازی روز جمعه فکر کنند. البته باز هم می‌گویم کار سخت است و تیمی موفق می‌شود که تمرکز بالایی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)