مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسی انتظار نداشت این بازیکنان برابر استقلال به این خوبی بازی کنند.

حمید استیلی پس از تساوی برابر استقلال در پاسخ به این سؤال که انتظار می‌رفت پس از 3 باخت در دربی پرسپولیس امروز مقابل استقلال به پیروزی برسد، گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم. کسی انتظار نداشت این بازیکنان امروز به این خوبی بازی کنند. استحقاق برد را هم داشتیم اما باز خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم.

وی افزود: اگر در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم بهتر بود اما کسب جام هم برایمان ارزش داشت. این جام را که هدیه‌ کوچکی است به هواداران تقدیم می‌کنیم.

استیلی درباره بازی ندادن مهرداد اولادی و ناراحتی او از نیمکت‌نشینی تصریح کرد: مشکلی با اولادی نداریم. نیمکت‌نشینی او فنی است. از هر کسی که بهتر بازی کند استفاده می‌کنیم.

وی درباره اینکه چه تصمیمی درباره مربی گلرهای تیم دارد، گفت: عابدزاده نیامد و دنبال مربی گلرها هستیم و تا مشخص شدن مربی جدید سومدیک، دروازه‌بان‌ها را تمرین می‌دهد.

استیلی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مربیان خارجی هستند، اظهار داشت: از اول فصل باشگاه در حال مذاکره است. انشاءالله هر کس که برای پرسپولیس مؤثر است به این تیم می‌آید.

سرمربی سرخپوشان در خصوص شعارهای هواداران حریف علیه وی و مشکلات فرهنگی در ورزشگاه‌ها گفت: در استادیوم‌ها خیلی مشکل داریم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات فرهنگی برطرف شود. می‌بینید که من هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهم. این وظیفه رسانه‌ها است که باید مسائل فرهنگی را مطرح کنند. چرا خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند؟ اگر فرهنگ ما خوب است چرا امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها نیست؟ چرا آنها می‌توانند در پارک وسینما باشند اما در استادیوم نه؟

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود قهرمانی در جام ولایت خوشحال نیست، عنوان کرد: 2 بازی خوب انجام دادیم و با یکسری جوان قهرمان شدیم. حتی در بازی با استقلال ما موقعیت تک به تک داشتیم که اگر از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم شرایط عوض می‌شد. من حتی روی گل‌های خورده هم تأکید کرده بودم اما غافلگیر شدیم.

استیلی در خصوص اینکه بعد از اتفاقاتی که در بازی داماش با پرسپولیس رخ داد این انتقاد وارد شد که نباید چنین صحنه‌هایی پخش می‌شد، گفت: کار زشت، زشت است اما اشاعه کار زشت مثل همان است. وقتی صدا و سیما چنین چیزی را اشاعه می‌دهد و دنیا از این مسئله باخبر می‌شود جز آسیب زدن به نظام ما چه چیزی دارد؟ چه چیزی عایدمان شد؟ ما باید مشکلات فرهنگی ورزشگاه‌هایمان را حل کنیم. اگر خانم‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند بخشی از مشکلات فرهنگی ما حل می‌شود.

وی افزود: اگر ما کمیته انضباطی مقتدر داشته باشیم مطمئنا چنین اتفاقاتی کمتر رخ می‌دهد. من خودم در جریان بازی این صحنه را ندیده بودم اما وقتی روی آن زوم می‌شود همه متوجه می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)