مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی در خصوص بازی شب گذشته تیمش در جام حذفی می گوید: به طور قطع هنوز راضی نیستم ولی نتیجه بازی ما برابر مس رفسنجان در حالی به دست آمد که فشار خردکننده ای روی تیم بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره بازی با مس رفسنجان و آخرین وضعیت سرخ پوشان پاسخگوی سوالات بود.

بازی با مس سنگین تر از آنچه تصور می شد، بود؟

 

 

شما دیدی که در این مرحله چه تیم های قدرتمندی از لیگ برتر از دور مسابقات کنار رفتند. تیم های دسته یکی در چنین مواقعی، آنهم برابر حریفی مثل پرسپولیس متفاوت ظاهر می شوند. از سوی دیگر فشار روانی زیادی در روزهای گذشته وجود داشت که همه اینها بازی را سنگین می کرد. در این میان البته کار عالی هواداران کمک زیادی کرد تا آن فشار روانی با گذشت زمان بازی کمتر شود.

 

فکر می کنید فشارها کمتر شده است؟

خودم اینطور فکر می کنم. با یکی دو پیروزی نمی توان چنین فکری کرد. البته همه چیز بستگی به هواداران دارد. آنها دیروز بدون همین پیروزی هم از ابتدا تا انتها پشت تیم بودند. اگر تماشاگران در بازی های بعدی اینطور باشند، آنگاه فشارهای روانی دیگر را به راحتی از سر می گذرانیم.

 

اگر روی سکوها بعضی اتفاقات، هفته های گذشته تکرار می شد، الان چه اتفاقی روی داده بود؟

مگر چهار تیم لیگ برتری حذف نشدند؟ ممکن بود همین اتفاق برای ما هم بیافتد. من واقعا از هواداران تشکر می کنم. آنها حتی در شرایطی که ما در زمانهایی از 90 دقیقه بازی خوب نبودیم دست از تشویق تیم برنداشتند. آنها با این روش می توانند تیم پرسپولیس را از شرایطی که داریم خارج کنند و این اتفاق بزرگ بود. در واقع پیروزی اصلی روی سکوها و توسط هواداران رقم خورد.

 

هنگام ورود به ورزشگاه وقتی با تعداد کم تماشاگران روبرو شدید، چه احساسی داشتید؟

انتظارش را داشتیم. نتایج بازی های قبلی ما در روزهای وسط هفته چنین توقعی را ایجاد کرد. اما همین چند هزار نفر که آمدند واقعا عالی بودند. به امید خدا با حمایت همین تماشاگران و با نتایجی که خواهیم گرفت، یک بار دیگر سکوها پر خواهد شد.

 

این بازی 120 دقیقه ای کار را برای دیدار داماش سخت نکرده است؟

فاصله کم بازی که مشکل ساز می شود کار برای ما سخت تر است، چون با داماش در خانه حریف بازی می کنیم و خستگی مسافرت و تغییر آبو و هوا را هم داریم. با این وجود با روحیه ای که از تماشاگران گرفتیم، با انگیزه پیروزی به میدان خواهیم رفت.

 

خیلی ها می گویند دوشنبه شب از اقدام شما غافلگیر شدند.

من همیشه پاسخگو بوده ام. هیچگاه فرار نکرده ام و تقصیر را هم به گردن کس دیگری نمی اندازم، اما باید از تیم خود و بازیکنانم دفاع می کردم. در حالیکه آن حرفها دقیقا شب قبل از بازی ما زده می شد.

 

درباره مهرداد اولاد شایعاتی مطرح است، در این باره صحبتی دارید؟

اتفاق خاصی نیفتاد. مهردا آمد و گفت بدن درد دارد من هم گفتم که از تمرین کنار برود. او این طور که مطرح شده اصلا اخراج نشده است. من هیچ بازیکنی را اخراج نمی کنم. امیدوارم اولادی برای تمرین بعدی، ششدانگ آماده باشد، در این صورت تمرین خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)