خبرگزاری پرسپولیس : حمید استیلی و سعید شیرینی در راستای تشکیل کانون پیشکسوتان عصر دیروز از همسر مرحوم مجید سبزی عیادت کردند.

 

در راستای سیاست­های اعلام شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مبنی بر حمایت از پیشکسوتان پرسپولیس، عصر دیروز حمید استیلی و سعید شیرینی به همراه ایرج پازوکی با حضور در منزل زنده یاد مجید سبزی با خانواده وی دیدار کردند.

در این ملاقات حمید استیلی برنامه­های مورد نظر برای تشکیل کانون حمایت از پیشکسوتان پرسپولیس را تشریح کرد. همچنین سعید شیرینی وقتی اطلاع یافت فرزند زنده یاد سبزی در تیم­های پایه استقلال فعالیت می کند،به خانواده سبزی گفت: ما از این موضوع مطلع نبودیم امروز باخبر شدیم که شهرام سبزی در تیم­های پایه استقلال مشغول به کار است. مرحوم سبزی بازیکن پرسپولیس بوده و سال­های سال در تیم­های پایه پرسپولیس مربیگری کرد، بازیکنان مطرحی را پرورش داده و به تیم بزرگسالان و فوتبال ایران معرفی کرده است. بابت این موضوع عذرخواهی می کنیم. اگر زودتر مطلع می شدیم پیگیری­های لازم را انجام می دادیم تا شرایط حضور فرزند مجید سبزی را در تیم­های پایه پرسپولیس فراهم کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در ادامه از شهرام سبزی درخواست کرد برای تسویه حساب با باشگاه استقلال اقدام کند. شیرینی به شهرام سبزی گفت: تردیدی ندارم که آقای فتح الله زاده مخالفتی با این موضوع نخواهند کرد و این نکته را در نظر خواهند داشت که پیوستن شهرام سبزی به پرسپولیس باعث شادی روح مجید سبزی خواهد شد. همچنین حمید استیلی که پس از جلسه با محمد رویانیان، در راستای تشکیل کانون حمایت از پیشکسوتان و همچنین برنامه ریزی برای تیم­های پایه مسئولان باشگاه را همراهی می کند. در زمینه حضور شهرام سبزی در تیم­های پایه پرسپولیس، مسائلی را مطرح کرد وی همچنین خطاب به فرزند مرحوم سبزی خاطرنشان ساخت: بدون هیچ تردید و نگرانی برای تسویه حساب با باشگاه استقلال اقدام کند تا زمینه بازگشت وی به خانه خود فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)