مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي مي‌گويد تيمش چه به لحاظ روحي ـ رواني و چه به لحاظ بدني آماده مصاف با استقلال است. او همچنين مي‌گويد هيچ وقت كدورتي ميان او و دايي وجود نداشته است.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط پرسپوليس در حالي كه 4 روز به داربي 71 باقي مانده اظهار كرد: ما يك بازي بسيار خوب را مقابل ذوب آهن انجام داديم و موقعيت‌هاي زيادي هم داشتيم.

با اين حال توقع من هنوز خيلي بيشتر از اين است و بازيكنان ما اين پتانسيل را دارند كه حتي بهتر از اين بازي كنند. متاسفانه ما روي دو غافلگيري گل خورديم و يكي از بازي‌هاي خوبي بود كه تا به حال پرسپوليس انجام داده بود.

 

وي ادامه داد: اين در شرايطي بود كه ما بازيكنان ملي‌پوش خود را تنها يك روز پيش از بازي با ذوب آهن در اختيار گرفته بوديم و دو بازيكن سرماخورده هم در تركيب داشتيم اما مهم اين است كه بازيكنان تمام تلاش خود را در زمين انجام دادند و با وحدت و يكدلي و يكپارچگي بازي كردند كه اين براي ما مهم‌ترين چيز است.

 

استيلي درباره شكايت باشگاه پرسپوليس به عملكرد داور در بازي ذوب آهن گفت: دو، سه صحنه بود كه احساس كردم داور مي‌توانست بهتر تصميم بگيرد. با اين حال باشگاه بايد درباره اين شكايت صحبت كند.

 

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اينكه پست برخي از بازيكنان از جمله كريمي را در بازي ذوب آهن تغيير داده بود، گفت: برخي بازيكنان را در اين بازي در پست‌هاي ديگري به كار گرفتيم و يكسري تغييرات داده بوديم. خوشبختانه همه بازيكنان خوب بودند و وظايف خود را به درستي انجام دادند.

 

استيلي سال گذشته سرمربي شاهين بود و تيمش با وجود ارائه بازي زيبا و خلق موقعيت‌هاي فراوان موفق به گلزني نمي‌شد. او در پاسخ به اين سوال كه آيا نگران نيست كه پرسپوليس هم امسال به همين وضعيت دچار شود، گفت: پرسپوليس اصلا اين گونه نمي‌شود. ما اينجا بازيكنان بزرگي داريم و خوشبختانه مصدومان ما هم به تدريج خود را به تيم اضافه مي‌كنند. هادي نوروزي و اولادي دارند خود را به تيم مي‌رسانند و من اصلا نگران اين موضوع نيستم كه شبيه شاهين شويم.

 

حميد استيلي درباره تصميم خود مبني بر برگزاري تمرين‌هاي پرسپوليس تا پيش از بازي با استقلال پشت درهاي بسته گفت: به هر حال تيم ما به آرامش نياز دارد و از آنجا كه تمرين‌هاي ويژه‌اي براي بازي استقلال در نظر گرفته‌ايم، تصميم گرفتيم كه تمرين‌ها پشت درهاي بسته باشد.

 

سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه پس از تمرين‌هاي اين هفته سعي مي‌كند بهترين تركيب سرخ‌پوشان را به مصاف استقلال بفرستد درباره اين موضوع كه پرسپوليس خيلي راحت گل مي‌خورد، گفت: البته اين اتفاق‌ها هميشه در فوتبال مي‌افتد. ما بهترين مدافعان را در پرسپوليس داريم كه روز به روز بهتر و با هم هماهنگ‌تر مي‌شوند. ما در بازي ذوب آهن در دقيقه 2 گل خورديم و تخصص ذوب آهن هم در ضد حملات است.

 

استيلي درباره علت نيمكت نشيني شيث رضايي در بازي‌هاي گذشته پرسپوليس گفت: بازي نكردن شيث به خاطر عدم آمادگي او نبوده است بلكه اتفاقا او در تمرين‌ها خيلي آماده نشان داده. با اين حال هر بازيكني كه آماده باشد به تشخيص من، در تركيب به ميدان مي‌رود.

 

پرسپوليس فصل گذشته هر دو داربي را به استقلال واگذار كرد. استيلي در اين باره گفت: بازي با استقلال هميشه شرايط خاص خودش را دارد و وضعيت روحي ـ رواني و بدني هر تيم براي اين بازي از اهميت بالايي برخوردار است. خوشبختانه ما از هر نظر آماده‌ي اين بازي هستيم و همه چيز براي ما خوب پيش مي‌رود. به هواداران قول مي‌دهيم كه بهترين بازي‌مان را انجام دهيم و به اميد خدا سه امتياز را هم كسب كنيم.

 

حميد استيلي در پاسخ به اين سوال كه باخت استقلال به تراكتورسازي در روحيه اين تيم چقدر تاثير مي‌گذارد؟ گفت: استقلال تيم خوبي است كه كادر فني و بازيكنان خوبي هم دارد اما اين بازي شرايط خاص خود را دارد و ما هميشه به رقيبان‌مان احترام مي‌گذاريم. من درباره تيم حريف صحبتي نمي‌كنم.

 

سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه مهم‌ترين فاكتور براي اين تيم در بازي مقابل استقلال همدلي بازيكنان است، گفت: همه بازيكنان با هم همدل هستند كه استقلال را شكست دهند و مطمئن باشيد كه اين همدلي در آينده بيشتر هم خواهد شد.

 

علي دايي در آخرين صحبت‌هايش براي پرسپوليس در داربي 71 آرزوي موفقيت كرده، استيلي در اين باره گفت: به هر حال دايي يك پرسپوليسي است و من هم براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم. هيچ وقت بين ما كدورتي نبوده و پرسپوليس در درجه اول اهميت قرار دارد. هميشه گفته‌ام كه اين فوتبال روزي تمام مي‌شود و آن چيزي كه مي‌ماند رفاقت و دوستي است. من براي بازيكنانم، سيروس قايقران، پرويز دهداري و مرحوم تختي را مثال زدم كه آن چيزي كه اكنون در ذهن مردم از آن‌ها باقي مانده رفتار و كردار آن‌هاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)