مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است كه این تیم یكی از مدعیان اصلی كسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

 

حمید استیلی گفت: پرسپولیس در بازی های آسیایی بسیار خوب كار كرده و مهره های جدید توانستند انتظارات را برآورده كنند.

 

وی با تمجید از ایمون ادامه داد: این مهاجم عملكرد خوبی برای پرسپولیس داشته است و توانسته در مسابقات اخیر كمك زیادی به تیم كند.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اطمینان دارم می توانیم با پیروزی در بازی های برگشت به عنوان تیم اول از گروه خود صعود كنیم.

 

وی تصریح كرد: پرسپولیس توانایی كسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد و اطمینان دارم در مرحله بعد با اضافه شدن بازیكنان جدید حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 

وی اظهار داشت: تیم الغرافه نسبت به سال های گذشته با شرایط متفاوت تری ظاهر می شود و امسال نتوانسته با قدرت همیشگی ظاهر شود.

 

وی اظهار داشت: دیدار مقابل الشباب و الغرافه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در مقابل هر دو تیم سه امتیاز را كسب كنیم.

 

استیلی در خصوص شانس تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: هر سه تیم بالای جدودل شانس زیادی برای كسب عنوان قهرمانی دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم كدام تیم از موقعیت های خود بهتر سود خواهد برد.

 

وی تاكید كرد: استقلال با توجه به بازیكنانی كه در اختیار دارد از نظر من شانس بالاتری برای كسب عنوان قهرمانی دارد.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص اینكه برای فصل آینده با تیمی مذاكره كرده است، گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاكره نكرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یك تیم با پتانسیل حضور پیدا می كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)