گفتند مهاجرانی طاغوتی است/ مایلی کهن می خواست وارد تمرینات شود من نگذاشتم/ من نگفتم تیم قطبی را قهرمان کرده ام/ دنیزلی در تمرینات بد دهنی می کرد/ بازهم به پرسپولیس کمک می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه نود به ذکر ناگفته های دوران پنج ماهه مربی گری اش در پرسپولیس پرداخت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس استیلی در این گفتگو به پشیمانی خودش از آمدن به پرسپولیس صحبت کرد و گفت پرسپولیس قطعا پس از رفتن وی بهتر نتیجه خواهد گرفت. گزیده صحبت های وی را به روایت مرجع خبری مرور می کنید:

 

 

* در طول این هفته ای که کناره گیری کرده ام راحت نخوابیدم و خیلی به مسائل گذشته فکر کردم

* من خودم گفتم دایی سرمربی پرسپولیس شود چون یک سال و نیم مربی پرسپولیس بود.

* 5 نفر بودیم برنامه دادیم و آقای دایی را انتخاب کردند خود من اولین نفر بودم که به او تبریک گفتم.

* من انتخاب کمیته فنی بودم نه رفیق کاشانی.

من را پس از انتخاب پیدا نمی کردند و در بهشت زهرا بودم که از طریق یکی از دوستانم به من گفتند مربی شده ام.

* همه آرزو دارند مربی پرسپولیس شوند اما اگر می دانستم این شرایط پیش می آید خدا شاهد است نمی آمدم.

* فصل گذشته حبیب کاشانی با من برای آمدن به پرسپولیس صحبت نکرده بود و وقتی من تیم دارم درست نیست با من صحبت کنند.

* زمانی را که از دست دادیم باعث شد خیلی از بازیکنانی که می خواستیم بخریم از دست بروند. بازیکنان یا قرارداد داشتند یا قیمت بالایی می خواستند و تیم ما سقف قرارداد را رعایت کرد که مانع خرید آنان شد.

* قرارداد علی کریمی 350 میلیون تومان است. اولادی هم سقف قرارداد را رعایت کرده است و فقط طلب گذشته اش به او پرداخت شده،

* 8 بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند و کاظمیان و ممدوتال هم آخرین لحظه به اردوی اماده سازی اضافه شدند.

* استقلالی ها 20 روز زودتر از ما تیمشان تشکیل شد و تمام بازیکنانی که می خواستند جذب کردند .

 

* نفت تهران اگر نتیجه گرفته به خاطر اینکه فشار روی این تیم نبود.

 

* وقتی رویانیان روی کار آمد خیلی به دلیل سیاسی بودن به ایشان انتقاد شد و چاره ای جز تصمیم گیری نداشت. ایشان فوتبالی نبود خیلی از مسائل را نمی دانست و وقتی می خواست برود با آقای اریکسون صحبت کند خودش به من گفت می خواهم با او صحبت کنم که من گفتم فقط در خفا صحبت کنید تا حاشیه ساز نشود.

* حشمت مهاجرانی را سایت ها به رژیم طاغوتی وصل کردند و مانع آمدن او به پرسپولیس شدند.

* من به آمدن آقای مایلی کهن اعتراضی نکردم اما موافق هم نبودم.

 

* معمارزاده می دانست حقیقی در تیم ماست که به تیم اضافه شد. اما به حقیقی ربطی نداشت که قرار است چه بازیکنی به تیم اضافه شود. اما الان قبول دارم که در خرید معمارزاده اشتباه کردم.

* من سعی می کردم در هر پست دو بازیکن بگیرم تا اگر مصدومیتی پیش آمد مشکلی نداشته باشیم اما بعدها فهمیدم در این خرید اشتباه کردم.

 

* قرار بود آقای هنکه را بیاوریم به پرسپولیس یکی از دوستان آمد گفت من می روم با قیمت کمتری راضی اش کنم بیاید ، رفت کار را خراب تر کرد ولی در نهایت ایشان نیامد.

 

* ما وقتی تیم را بستیم در هر پست دو بازیکن داشتیم و در پست دفاع راست دو بازیکن به نام علی عسگر و محمد داشتیم که هر دوی این بازیکنان مصدوم شدند و ما مجبور شدیم از بازیکنان دیگر در این پست بگذاریم. من مهدی مهدوی کیا را خیلی دوست دارم وبا من بازی کرده و بچه خیلی خوبی است. من به آقای خوردبین گفتم به مهدی بگوید کمی صبر کند ما چند بازیکن بگیریم سپس او را بگیریم که ایشان ناراحت شد و رفت.

 

* شیث قرارداد داشت و باشگاه ملزم به پرداخت قرارداد بود ، ایشان خیلی برای این تیم زحمت کشیده بود و قبل از بازگشت به تیم تعهد داد حاشیه ای نداشته باشد.

 

* کمیته فنی تصمیم گیرنده جذب بازیکن نبود و من تصمیم گیرنده بودم. دلیل اینکه من با ماندن ایشان مخالف بودم بالا رفتن میانگین سنی تیم بود اما او را به این دلیل نگه داشتیم که دیدیم هیچ بازیکنی نتوانستیم بگیریم و ایشان سهمیه پر نمی کند.

* روز اول جواد کاظمیان را نمی خواستم اما به دلیل اینکه علی عسگر در ترکیه تمام شد من خودم با کاظمیان تلفنی صحبت کردم و گفتم به تیم لحظه آخر اضافه شود.

 

* قبول دارم که در مقابل تصمیمات مدیریت در آوردن مایلی کهن ، نیاوردن کماسی و مهاجرانی و.. مقاومت نکردم و این ایراد من بود.

 

* اگر الان به شرایط بازی ملوان برگردم استعفا می دادم. اما من گفتم بعد از 5 هفته خوب می شویم که نفت آبادان را بردیم و مقابل ذوب آهن خوب بازی کردیم اما پس از آن دربی را باختیم.

 

* بعد از اینکه آقای رویانیان آمد من 2 بار استعفا دادم. در 13 بازی که آقای رویانیان آمد 7 برد 3 مساوی 3 باخت داشتیم اما فشار روی تیم ما کم نشد.

* آقای پروین گفت من با آقای عابدزاده صحبت کردم و خوب است که ایشان به تیم اضافه شود و من قبول کردم و باعث شد سعید عزیزیان کنار گذاشته شود کریم باقری به تیم اضافه شد اما آقای عابدزاده نیامد.

* برای بار دوم از تمام هواداران عذرخواهی میکنم . من اگر به اینجا رسیدم از تشویق های همین هواداران در سرما و گرما چه در زمان مربی گری و چه در  زمان بازیگری بوده و امیدوارم پرسپولیس با برد خود سرمایه های اصلی این تیم را خوشحال کند.

* بچه ها برای مصاحبه علیه سازمان لیگ هماهنگ نکرده بودند و به من می گفتند شما بمان سعی می کنیم این دو بازی را ببریم. دلیل مصاحبه کریمی علیه عزیزمحمدی ناراحتی از استعفای من و باخت تیم بود و پس از آن پشمیان شد و من همین جا از آقای عزیزمحمدی عذرخواهی میکنم.

* من خودم چندین دربی را تجربه کرده ام و می دانم بازیکنان چه انگیزه ای برای قرار گرفتن در ترکیب این بازی دارند. ما 10 نفر در تمرینات دربی داشتیم که همه می دانستند بازی می کنند.

* زیاد عذرخواهی می کنم اما اگر عذرخواهی نکنیم چکار کنیم؟

* من یک دفعه هم مصاحبه نکردم که بگویم پرسپولیس را من قهرمان کردم و آقای قطبی به عنوان سرمربی تلاش کرد.

* آقای قطبی را خود من به ایران آوردم. ما با هم بحث می کردیم و اختلاف داشتیم و ما نباید همیشه همه چیز را تایید کنیم و چشم بگوییم.

* در زمان آقای سویل آقای پروین همه کاره بود و من هیچ مشکلی با ایشان نداشتم.

* وقتی آقای دنیزلی من را نخواست خیلی راحت کنار رفتم و مشکلی نداشتم. ایشان زبان ترکی صحبت می کردند که من متوجه می شدم که همین باعث اختلاف ما بود اما من با آقای آری هان و یونگ هم کار کردم و مشکلی نداشتم.

* در بازی برابر شاهین علی کریمی تصمیم گرفت بعد از خودش کاپیتان چه کسی باشد. اما این رابطه کاپیتانی-سرمربی بود . علی کریمی زیر نظر من بهترین بازی ها را برای کشور کرده و این هیچ ربطی به بازیکن سالاری و اقتدار نداشتن من ندارد چون کریمی حد خودش را می داند.

* من 2 بار استعفا دادم قبول نکردند. در این مقطع ما به دنبال یک بازیکن آزاد بودیم که اگر مدیریت این بازیکن را برای ما می گرفت وضع ما بهتر می شد. نتایجی که ما بعد از دربی گرفتیم دومین تیم جدول بودیم قبل از شکست برابر تراکتور و اگر نتایج خوبی نمی گرفتیم همان روز اول می رفتیم.

* ما با وجود اینکه بازیکن نداشتم اخلاق را فدای نتیجه نکردیم و شیث و نصرتی را به ترکیب نیاوردیم.

* ما نتایج خوبی بعد از آمدن آقای رویانیان گرفتیم که ایشان نتوانستند من را برکنار کنند.

* من به آقای رویانیان گفتم من مثل خیلی ها یک دفعه نیامدم سرمربی شوم من بالاترین مدرک حرفه ای مربی گری را گرفتم و 5 سال در پرسپولیس دستیار بودم چرا گفتید سرمربی گری من زود بود؟ من از هم سن و سالان خودم دیرتر وارد عرصه سرمربی گری شدم که ایشان به من گفتند من از این موضوع خبر نداشتم.

* در اثر درگیری که در تمرین ایجاد شد آقای کماسی خودش دیگر به تمرینات ما نیامد وگرنه قرار بود بیاید.

* یک بازی بود که ما نتیجه نگرفتیم و آقای مایلی کهن لباس پوشید تیم را تمرین بدهد که من به ایشان اجازه ندادم.

* مورینیو مربی بزرگی است اما چندین سال است که به بارسلونا می بازد.

* همین دیروز من به آقای عاشوری زنگ زدم و گفتم هر مشکلی دارید به من بگویید تا کمک کنم حل شود.

* پیشنهاد مشاوری آقای رویانیان به من ارائه شده و در خصوص شرح وظایفم صحبت خواهم کرد و اگر بتوانم مفید باشم حتما به پرسپوایس کمک خواهم کرد.

* شما این بازی دربی را با دربی رفت مقایسه کنید ببینید تیم ما چقدر از نظر فنی پیشرفت کرده. همه می گفتند ما در وقت اضافه باید دفاع کنیم اما من به بازیکنان گفتم حمله کنند.

* اگر به خرداد 90 برگردم هرگز این پست را قبول نخواهم کرد.

* از بازیکنان آقای پروین آقای زادمهر و همچنین خانواده ام تشکر میکنم.

* مطمئن باشید پرسپولیس با رفتن من بهتر می شود.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)