پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید پرسپولیس با پیروزی مقابل سیاه‌جامگان روحیه بهتری پیدا کرده است.

حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملوان اظهار کرد: تیم ما کماکان مشکلات مالی دارد اما مسئولان هیات مدیره از جمله آقای دنیامالی در تلاش هستند هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند. در حال حاضر وضعیت بدی نداریم و بازی‌های که انجام دادیم نتایج خوبی گرفته‌ایم که هفته آینده هم بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما خودمان را آماده می‌کنیم مقابل این تیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: نسبتا خوب نتیجه گرفته‌ایم. من زمانی به ملوان آمدم که این تیم بسته شده بود و نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی اضافه کنیم. زمان کمی در اختیار داشتیم و در حال حاضر هم شرایط به گونه‌ای است که لیگ برای 20 روز تعطیل می‌شود و بعد از آن مجبوریم هر 4 روز به 4 روز بازی کنیم. همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. ما که در انزلی هستیم وقتی بازی‌هایمان در شهرستان دیگری برگزار شود، مجبوریم با دو پرواز به آنجا برویم و با دو 2 پرواز به انزلی برگردیم، همین موضوع کار ما را سخت کرده است. البته این را هم باید بگویم تیم ما درگیر مسائل حاشیه‌ای و مالی است که روی نتایج هم بعضا تاثیر می‌گذارد و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات مالی برطرف شود و بتوانیم وضعیت خوبی در جدول داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر همه چیز به موقع انجام شود و باشگاه به تعهداتش در زمان مقرر شده عمل کند، مطمئنا بازیکنان از نظر روحی وضعیت مناسب خواهند داشت. اگر این مشکلات برطرف شود مطمئنا می‌توان بهتر از این نتیجه بگیریم. تیم ما از نظر کارهای دفاعی خیلی شرایط خوبی دارد. اگر کمی بیشتر روی خط حمله تیم‌مان کار کنیم روی این نقطه هم می‌توانیم وضعیت خوبی داشته باشیم. درست است که در اکثر بازی‌ها با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک می‌کنیم اما در همان بازی‌ها هم مالکیت توپ ما بیشتر است و هم موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف خلق کرده‌ایم.

استیلی درباره جوان‌گرایی‌اش در تیم ملوان هم خاطرنشان کرد: در استان گیلان بازیکنان زیادی هستند که از استعداد خوبی برخوردارند. زمانی که من در راه آهن بودم، با جوان‌گرایی که در این تیم انجام دادیم، 7 یا 8 بازیکن ملی‌پوش امید همیشه از تیم ما انتخاب می‌شد. بازیکنانی چون محمد ستاری، میلاد و مهرداد محمدی از بازیکنان شایسته تیم ما بودند. در انزلی هم استعدادهای زیادی هست و من دوست دارم در ملوان هم این جوان‌گرایی را انجام بدهم. به خاطر اینکه از ابتدا تیم را در اختیار نگرفتم، الان دستم بسته است و نمی‌توانم به خوبی جوان‌گرایی کنم اما با این حال بازیکنان جوان خوبی در حال حاضر در تیم‌مان هستند که می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند.

وی درباره دیدار روز دوشنبه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما در این فصل یک بار در چارچوب مسابقه‌های جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌ایم. در آن بازی به دلیل اشتباه‌های فردی و همین طور تعویض‌های اجباری که داشتیم شکست خوردیم اما واقعیت این است که در آن دیدار کمترین فرصت گل را در اختیار تیم پرسپولیس قرار دادیم و آن‌ها نتوانستند فرصت آنچنانی روی دروازه ما خلق کنند. در حال حاضر وضعیت تیم ما نسبت به آن دیدار تغییر کرده و شرایط خیلی خوبی داریم. در حال حاضر پزشکان تیم ما در تلاش هستند تا آرش افشین را به دیدار مقابل پرسپولیس برسانند تا مقابل این تیم برای ما به میدان برود.

استیلی تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی دارد زیرا با پیروزی مقابل سیاه جامگان از نظر روحی تقویت شده است. این تیم مقابل سیاه جامگان بازی به مراتب بهتری را نسبت به گذشته نشان داد. اینکه می‌گویند پرسپولیس در خانه نتیجه نمی‌گیرد برای ما مهم نیست. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از حمایت هوادارانش بهره می‌برد و ما این موضوع را خوب می‌دانیم. تلاش می‌کنیم مقابل این تیم نتیجه خوبی را برای هواداران انزلی کسب کنیم. ان‌شاءالله بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)