مرجع خبری پرسپولیس : تا آخرین لحظه که سوار اتوبوس شود مشغول پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران بود.تیمش برده بود و خروج از بحران بار سنگینی را از روی شانه هایش برداشته بود.


ساعتی از بازی پرسپولیس با نفت گذشته و ورزشگاه دیگر خالی از تماشاگر شده ، پلیس ها هم ورزشگاه را ترک کرده اند و چراغ ها خاموش است. چند نفری مشغول جمع کردن کابل های دوربین عنکبوتی هستند و البته هنوز حمید استیلی هم هست که باید به سئوالات پاسخ دهد.

 

او می گوید:« از قدیم بزرگترها به ما توصیه می کردند که وقتی تیمت باخت کم حرف بزن. نمی دانم چرا کسی نگفته وقتی بردی سعی کن کمتر حرف بزنی. فکر کنم تا صبح ، همین طور اینجا باشم. »

 

و بعد نوبت می رسد به سئوال ما. استیلی در این یک ماه و چند روزی که مربی پرسپولیس شده شاید نزدیک به 20 کیلویی وزن کم کرده ؛« خیلی لاغر شدم . فکر کنم حق با شماست. راستش در این مدت ، این قدر که استرس داشتم و حرص و جوش خوردم ، حسابی لاغر شدم. واقعا شرایط دشواری را پشت سر گذاشتم . فکر می کنم این شرایط کاری و یک مقدار هم سختی ماه رمضان سبب شده تا حسابی لاغر شوم.»

 

او سپس درباره برد تیمش می گوید:« ببین این برد معنایش خروج ما از بحران نیست. این فقط یک بازی بود. ما باید رویروال بیفتیم. این اتفاق هم نیاز به زمان دارد. آن طوری که هر سه روز ، یک بازی داشتیم ، کارمان را خیلی سخت کرده بود اما حالا با یک هفته فرصت ، شرایط مان بهتر بود و در بازی نفت توانستیم بهتر بازی کنیم. تعطیلات لیگ هم برای بازی های ملی دوباره یک شانس برای مان است تا بهتر تمرین کنیم اما حیف که 4 بازیکن مان دوباره از جمع ما می روند.»

 

این برد اگر بدست نمی آمد فشار جمعیت هم چند برابر می شد ؛ آیا استیلی اگر این بازی را می باخت ؛ استعفا می داد؟او برای پاسخ درنگ هم نمی کند:« حتی اگر می باختیم استعفا نمی دادم چون به کارم باور دارم . راستش همیشه گفتم تماشاگر حق دارد اما کاش گاهی کمی بیشتر صبور باشند. امروز 90 دقیقه تشویق شدیم و حاصلش شد این برد دلچسب.»

 

و بعد راجع به ماجرای دایی حرف به میان می آید. دایی که این بار نامش در اصفهان و برای اعتراض به برکناری ساکت فریاد شد. استیلی وقتی این خبر را می شنود ناخودآگاه لبخندی بر لبش می نشیند و بعد راجع به دایی می گوید:« هنوز هم فکرمی کنم ما با هم دوست هستیم و این اتفاقات خیلی زود می گذرند. ما سال های سال با هم دوست بودیم. الان هم فکر می کنم مشکل خاصی وجود ندارد. ما هر دو آذری زبان هستیم و سال ها همبازی بودیم. راستش مگر این فوتبال چقدر ارش دارد که برایش خودمان را اذیت کنیم و دل همدیگر را برنجانیم؟ مگر بابک معصومی نرفت. مگر مسعود ما به این سادگی از پیش مان نرفت. دنیا ارزشش را ندارد که بخواهیم سرش دعوا کنیم.»

 

و حالا یک سئوال درباره علی کریمی. راستی او که نبود پرسپولیس بهتر بازی کرد؟ حمید جواب می دهد:« اصلا این طور نیست. اگر امروز علی را داشتیم ، قطعا بازی بهتر و روانتری را به نمایش می گذاشتیم.»

 

و البته سئوال آخر هم سئوالی است درباره جواد کاظمیان؛ بازیکنی که در لیست خرید استیل جایی نداشت اما ستاره تیم شده؛« شاید در ابتدا او را در لیست بازیکنانم نداشتم اما وقتی حمید علی عسگر آسیب دید ، احساس کردم در این پست به یک بازیکن نیاز داریم و وقتی بحث جواد کاظمیان پیش آمد و با او حرف زدم ، به این نتیجه رسیدیم که جواد همانی است که می خواهیم. او یکی از کمترین قراردادها را این فصل با پرسپولیس بسته و بی چشمداشت کارش را انجام می دهد. واقعا به عشق پرسپولیس آمده و دارد از تمام وجودش مایه می گذارد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)