پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس را در یک ترازو بگذاریم کفه به سود سرخپوشان سنگینی خواهد کرد.

حمید استیلی در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بعد از آخرین بازی که مقابل پیکان انجام دادیم 6 بازیکن تیم ما به تیم ملی امید دعوت شدند و امروز هم اولین جلسه تمرینی‌مان را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که 6 بازیکن در تیم ملی امید داریم و بقیه هم می‌توانند در تیم‌‌‌های ملی دیگر فعالیت کنند. امروز چند بازیکن خارجی هم در تمرینات حاضر شدند و می‌خواهیم یکی دو بازیکن خارجی بگیریم تا به تیم کمک کنند و فقط مشکل ما بحث مالکیت باشگاه راه‌آهن است چون برنامه ما، برنامه درازمدت است و اگر مشکلاتمان حل شود می‌توانیم به اهدافی که داریم برسیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دربی 79 که کمتر از دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شاید اولین بار باشد که آخرین بازی نیم فصل به دربی ختم شده و این مسئله حساسیت را بیشتر از قبل کرده است و از همه مهمتر این حساسیت برای مربیان دو تیم است. درخشان هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی تجربیات خوبی در دربی دارد و نتایج خوبی هم گرفته و قطعا در این مدت باقی مانده با آرامش می‌تواند به باشگاه پرسپولیس کمک کند و اعتقاد من این است که روز دربی پرسپولیس متفاوت‌تری را خواهید دید و انشاء‌الله که در دربی شرایط بهتر باشد و هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به بازیکنان کمک می‌کنند و تعهدات مالی هفتگی که داشتند هم پرداخت شده است و این مشکل نتیجه‌گیری هم حل خواهد شد که مربیان روی مسائل فنی در حال کار کردن هستند و انشاء‌الله که روز دربی یک بازی خوب ببینیم و پرسپولیس برنده بازی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس توانایی پیروزی در دربی 79 را دارد یا نه، تصریح کرد: این بازی دربی برای بازیکنان بزرگ است و بازیکنان استقلال و پرسپولیس را اگر در یک کفه ترازو بگذاریم کفه به نفع پرسپولیسی‌ها سنگینی می‌کند چرا که آنها تجربه بیشتری برای این بازی‌ها دارند و اگر شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب باشد قطعا بازی را می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره عدم روشن شدن بحث مالکیت این باشگاه هم خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اصلی ما همین بحث مالکیت باشگاه است. قرار بود این کار در 3 هفته انجام شود اما این اتفاق نیفتاد  ما پیش‌ پرداخت‌هایی داده بودیم و الان منتظر هستیم که همه چیز انجام شود و جا دارد که از بازیکنان هم تشکر کنم که با کمترین پول کار می‌کنند و امیدوارم که هر چه زودتر بحث مالکیت برطرف شود و تیم شرایط خوبش را حفظ کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)