مرجع خبری پرسپولیس : اما آنها برای قهرمانی قلبهای هواداران را کم دارند همان هوادارانی که جسمشان روی سکوها و روحشان در زمین حضور دارد.

 

اینروزها نام باشگاه استیل آذین در تمام لیدهای خبری نقل و انتقالات حضور دارد ، ستاره های فوتبال ایران را به امید قهرمانی در خود یکجا جمع کرده و به خریدهای بی حساب و کتاب خود ادامه می دهد . اما آنها برای قهرمانی قلبهای هواداران را کم دارند همان هوادارانی که جسمشان روی سکوها و روحشان در زمین حضور دارد.

 

حاج حسین هدایتی حتما تا به حال از خود پرسیده که چرا تمام پروژه هایش برای جذب هوادار طی دو سال گذشته شکست خورده است؟ خرج کردن از کیسه بزرگان پرسپولیس نیز نه تنها اقبال عمومی را نسبت به طفل سه ساله هدایتی بیشتر نکرد بلکه موج منفی بر ضد این تیم بیشتر و بیشتر شد.

 

 

 

 

هدایتی اما همچنان به راحت غلط گذشته ادامه می دهد. تصور اینکه مصادره کردن بزرگان پرسپولیس کمکی به این تیم برای جذب هواداران پر تعداد ارتش سرخ و سوق دادن آن ها به سمت تیم متمول استیل آذین خواهد کرد تصور غلطی است که زوایای خطرناک تری به خود گرفته است.

 

حضور اسطوره های پرسپولیس چون علی پروین و احمدرضا عابدزاده حاصلی جز رویگردانی مردم از این بزرگان و گسترش یافتن روحیه ضد استیل آذین در میان عموم جامعه خواهد شد؟

 

بله؛ هدایتی و استیل آذین با تمام ستاره های فوتبال ایران و پرسپولیس، با مربیگری مصطفی دنیزلی که کاریزمایش بارها غول بتنی آزادی را به دیگ جوشان سرخ ها تبدیل کرده بود هم قهرمان نخواهد شد. آن ها برای موفقیت قلب مردم را کم دارند و قلب مردم با پول قابل مصادره نیست!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)