پرسپولیس نیوز : مدیریت باشگاه پرسپولیس در راستای حل مشکلات مالی باشگاه و تیم و امکان حضور رایگان هواداران در ورزشگاه آزادی، در رایزنی‌هایی، با شرکت‌های استیل آذین ایرانیان و کاشی پرسپولیس توافق کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح در راستای اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع مالی پیش روی باشگاه و تیم و همچنین فراهم آوردن امکان حضور رایگان هواداران در ورزشگاه، در رایزنی‌هایی، با ابوالقاسم رمضانی و حسین هدایتی به توافق دست پیدا کرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس که پیش از این با جلب حمایت اسپانسرها و دوستداران پرسپولیس، نسبت به ادامه پرداخت‌ها به بازیکنان و همچنین رایگان شدن بلیت دیدارهای پرسپولیس با النصر و بنیادکار اقدام کرده بود، با بیان مطلب فوق اعلام کرد: با توجه به توافق صورت گرفته با حسین هدایتی، باشگاه پرسپولیس با همکاری شرکت استیل آذین ایرانیان در این دیدار با تامین هزینه‌های تماشای بازی، امکان ارائه بلیت رایگان به هواداران را فراهم کرده است. همچنین در توافق با ابوالقاسم رمضانی، شرکت کاشی پرسپولیس اسپانسر تیم در دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال خواهد بود.

محمد حسین نژادفلاح همچنین عنوان کرد: تمام این اقدامات که در باشگاه صورت می‌گیرد، تدابیری است که توسط کادر فنی اتخاذ می‌شود و تلاش و غیرتی که بازیکنان به خرج می‌دهند برای موفقیت پرسپولیس و در نتیجه خوشحالی هواداران است اما در نهایت برای این موفقیت و شادی، مهمترین نقش را خود هواداران بر عهده دارند که با حضور در ورزشگاه و تشویق و هدایت تیم، بویژه در لحظات سخت و دشوار بازی، سرنوشت ساز هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)