کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای فوتبال ایران متاسفم که نایب قهرمان آن نباید هیچ نماینده ای در جمع بهترین های لیگ برتر داشته باشد.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار اوج راجع به قرعه سختی که به تراکتور خورده و نبودن نماینده ای از این تیم در مراسم بهترین های لیگ برتر حرفهای جالبی زده که آنها را در ادامه می خوانید.

* قرعه سختی به تراکتور خورد. در این باره صحبت می کنی؟

– جالب است که پارسال هم همین قرعه به ما خورد و در اولین دیدار با پرسپولیس در آزادی بازی کردیم که این تیم را شکست دادیم. تمام فکر و ذکر ما تیم خودمان است و می خواهیم گام اول را محکم برداریم چون خیلی این بازی برای ما اهمیت دارد. تراکتور الان تیم بزرگی در فوتبال ایران است و همه تیمها حساب ویژه ای روی ما باز می کنند.(توضیح پرسپولیس نیوز : اسدی احتمالا دچار فراموشی شده است چون پرسپولیس فصل قبل در اولین بازی نفت آبادان را برد و زمانی که با علی دایی در هفته اول برابر تراکتور قرار گرفت این تیم را یک هیچ شکست داد.)

* قبول داری به خاطر حضور علی کریمی در تراکتور این بازی حساس تر شده؟

– بله همین طور است. اعجوبه فوتبال ایران به تبریز آمده و تا آخرین لحظه ای که در تراکتور حضور داشته باشد همه ما از او حمایت می کنیم. ما از در کنار هم بودن لذت می بریم و سال خوبی را با هم خواهیم داشت.

* شاید شعارهای تماشاگران پرسپولیس روی علی کریمی تاثیر بگذارد.

– کریمی بازیکن بزرگ فوتبال ماست و از این چیزها زیاد دیده است. او تمام تمرکز خود را روی موفقیت تراکتور می گذار و به مسایل حاشیه ای توجه نمی کند. پرسپولیس و تراکتور هر دو مدعی هستند و ما می خواهیم از یکی از رقیبان اصلی خود 3 امتیاز را بگیریم.

* تراکتور در مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر هیچ نماینده ای نداشت. دلیلش چه بود؟

– شاید به خاطر این است که ما شهرستانی هستیم.

* سپاهان هم شهرستانی است!

– من برای باشگاه سپاهان احترام زیادی قایلم. این باشگاه حرفه ای است و سازماندهی خوبی دارد اما ای کاش ما هم مثل سپاهان در فدراسبون نماینده داشتیم. یعنی تیمی که نایب قهرمان لیگ برتر شده نباید در مراسم برترین های لیگ برتر حداقل یک نماینده داشته باشد؟ ما هم در این فوتبال زحمت کشیدیم اما انگار به چشم آقایان نمی آید. بیایند تراکتور را منحل کنند تا خیال همه راحت شود و بازیکنانش هم در بقیه تیمها پخش شوند تا بلکه به حقشان برسند.

* تیم شما در تیم ملی هم نماینده ندارد.

– واقعا من نمی دانم چه سلیقه ای در فوتبال ایران حاکم است. تیمی که شور و شوق را به فوتبال ایران برگردانده و فوتبال شادابی را ارایه می دهد چرا نباید در تیم ملی هم بازیکن داشته باشد؟

* بگذریم. فلاویو لوپز هم که حرفهایش را تکذیب کرد.

– من اصلا جواب کسی را نمی دهم اما بازیکنی که در کشور خودش نمی تواند پول دربیاورد و به ایران می آید تا درآمد داشته باشد حق ندارد به فوتبال ایران، مردم و بازیکنان آن توهین کند.

* بحث آمدن نکونام به تراکتور چه شد؟

– هر روز می گویند با تراکتور قرارداد بسته اما خبری از او نمی شود. ما هم دیگر پیگیری نمی کنیم چون تمرینات پرفشار شده و تمرکزمان هم روی بازیهاست. نکونام صلاح خودش را بهتر می داند اما اگر به تراکتور آمد قدمش روی چشم.

* خودت هم که کاپیتان تراکتور ماندی.

– من قبل بازوبند را به کریمی دادم چون همیشه به بزرگتر از خودم احترام می گذارم اما او قبول نکرد. امیدوارم کریمی در تراکتور روزهای خوبی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)