مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فصل گذشته شکست سنگینی مقابل پرسپولیس خوردیم و امیدوارم در بازی این هفته آن را جبران کنیم.

مرتضی اسدی  در مورد شروع نه‌چندان خوب گسترش فولاد در لیگ برتر شانزدهم گفت: من موافق این موضوع نیستم، چون خیلی از تیم‌ها لیگ برتر را خوب شروع نکرده‌اند. خیلی از تیم‌ها شبیه هم نتیجه گرفتند، این تیم‌ها یا به پیروزی نرسیدند یا حتی هیچ گلی هم به‌ثمر نرساندند. البته ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و پتانسیل بالایی داریم. مطرح شدن این حرف‌ها به این دلیل بوده که ما امسال بازیکنان خوبی داریم و طبیعتاً انتظارها از گسترش فولاد بالاست.

وی ادامه داد: تیم‌های فراز کمالوند طوری بدنسازی می‌کنند که معمولا بدن‌های بازیکنان در دو سه بازی ابتدایی افت می‌کند. مطمئن باشید ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در مسابقات آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. برای بازی با پرسپولیس نیز انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم از این بازی استارت پیروزی‌ها را بزنیم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: پرسپولیس تیمی خوب و حتی قوی‌تر از فصل گذشته شده است. ما فصل گذشته شکست سنگینی مقابل پرسپولیس خوردیم و با چهار گل بازی را واگذار کردیم. باید شکست چهار بر یک را جبران کنیم و امیدوارم در نهایت سه امتیاز را بگیریم. مطمئناً فقط برای برد بازی خواهیم کرد و حتی به فکر مساوی هم نخواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)