پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای من مهم موفقیت تراکتورسازی است به همین خاطر هم پیراهن شماره ۸ و هم بازوبند تیم را تقدیم کریمی خواهم کرد.

پس از اینکه علی کریمی به تراکتورسازی پیوست مسئولان این باشگاه پیراهن شماره 8 تراکتورسازی را به او دادند. این شماره متعلق به مرتضی اسدی، کاپیتان تراکتورسازی است و امکان دارد با آمدن کریمی مسئولان تراکتورسازی بازوبند را نیز به این بازیکن بدهند.

مرتضی اسدی درباره این موضوع به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هیچ مشکلی بابت این موضوع ندارم. کریمی فوتبالیست بزرگ و باشخصیتی است که خیلی دوست داشتم کنارش بازی کنم. وجود این بازیکن شخصیت ویژه‌ای به تراکتورسازی می‌دهد و به لحاظ فنی خیلی به ما کمک می‌کند.

وی افزود: کریمی می‌تواند تجربیاتش را در اختیار بازیکنان تراکتورسازی قرار دهد تا بازیکنان از آن استفاده کنند. برای من نیز مهم موفقیت تراکتورسازی است به همین خاطر هم پیراهن شماره 8 و هم بازوبند کاپیتانی را تقدیم کریمی خواهم کرد. اصلا نه تنها این 2 چیز را بلکه همه تراکتورسازی متعلق به کریمی است. مشکلی بابت دادن شماره پیراهن و کاپیتانی ندارم و مهمتر از همه اینها نتیجه گرفتن تراکتورسازی است تا هواداران شاد شوند.

کاپیتان تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنانی مثل جواد نکونام و آرش برهانی گفت: باشگاه در حال مذاکره با این 2 بازیکن است و جذب آنها در برنامه کادر فنی و مدیران باشگاه قرار دارد. البته هنوز توافقی انجام نشده ولی امیدوارم این اتفاق بیفتد و آنها به تراکتورسازی بیایند.

اسدی در مورد اینکه با جذب نکونام و برهانی توقع هواداران تراکتورسازی فقط قهرمانی خواهد بود، عنوان کرد: هواداران همیشه از ما توقع دارند. در 2 سال گذشته 2 بار نایب قهرمان شدیم، در حالی که شایسته قهرمانی بودیم. امیدوارم فصل آینده نوبت قهرمانی ما باشد و بتوانیم دل هواداران تراکتورسازی را با قهرمانی خود شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)