اسدی درباره گلزنی آل‌کثیر در بازی با تراکتور گفت: پرسپولیس به مهاجمی مانند آل‌کثیر نیاز داشت تا مشکلات خط حمله را برطرف کند.

ابراهیم اسدی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری این تیم مقابل تراکتور در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند. آن‌ها به این برد نیاز داشتند تا بتوانند از شرایطی که در هفته‌های قبل داشتند فاصله بگیرند. امیدوارم پرسپولیس بتواند این روند خوبش را ادامه دهد.

او درباره عملکرد تراکتور در این دیدار گفت: تراکتور از بازیکنان خوبی برخوردار است و در این بازی بازی خوبی را هم انجام داد. آن‌ها در بازی‌های قبلی در بازی‌های‌شان موفق ظاهر شده بودند اما در این بازی پرسپولیس توانست با زیرکی ۳ امتیاز حساس را به‌دست بیاورد و فاصله خودش را با صدر جدول کم‌تر کند.

اسدی درباره گلزنی آل‌کثیر در این بازی افزود: پرسپولیس به مهاجمی مانند آل‌کثیر نیاز داشت تا مشکلات خط حمله را برطرف کند. آل‌کثیر برای بازگشت به تیم سابق خود خیلی انگیزه داشت و این را در اولین بازی نشان داد. البته به نظرم وقتی بازیکنان جدید دیگر هم به تیم اضافه شوند، شرایط پرسپولیس در آینده بهتر خواهد شد.

غیبت بیرانوند در دیدار بعدی مقابل ذوب آهن؟ بازیکن پیشین پرسپولیس در این باره توضیح داد: بیراوند دروازه‌بان بزرگی است و گلر اول تیم ملی است. او در بازی قبلی اشتباهاتی داشت که امیدوارم در بازی‌های آینده تکرار نشود. به اعتقاد من پرسپولیس به یک دروازه‌بان ذخیره مطمئن نیاز دارد تا در بازی‌هایی که بیرانوند نیست دچار مشکل نشود.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر ذوب آهن بیان کرد: ذوب آهن امسال نتایج خوبی گرفته و خودش را در بالای جدول در حد یک تیم مدعی نشان داده است. با توجه به این که بازی در اصفهان است باید قبول کنیم پرسپولیس بازی سختی را در پیش خواهد داشت و باید با تمرکز در این بازی حاضر شود تا غافلگیر نشود.

اسدی درباره حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس گفت: به هر حال اوسمار سرمربی تیم شده و باید از او حمایت کرد. زمانی که گل‌محمدی از پرسپولیس رفت هیات مدیره و مدیرعامل به این نتیجه رسیدند که این مربی برزیلی سرمربی شود. امیدوارم پرسپولیس با حمایت هواداران بتواند در پایان فصل عنوان مناسبی را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)