آقایان فقط با اسم ها بازی می کنند/حسین عبدی در این تیم حیف می شود
مرجع خبري پرسپوليس: اولين كاپيتان تاريخ تيم فوتبال پرسپوليس و عضو كميته فني اين باشگاه گفت: آقايان فقط اسماَ نام ما را به عنوان كميته فني مطرح مي‌كنند اما در نهایت كار خودشان را انجام مي‌دهند.
حميد جاسميان ‌ضمن بيان مطلب فوق افزود: بنيانگذار باشگاه پرسپوليس ما بوديم و ما اين تيم را ساختيم اما حالا ديگران مي‌آيند و در آن تصميم مي‌گيرند، اينها معرفت نداشتند که تيمی که در حال اعزام به تركيه است يك تعارف به ما بزنند تا ما هم در كنار تيم باشيم. البته ما كه قصد همراهي اين تيم را نداشته و نداریم و تاكنون هم يك ريال از اين باشگاه نگرفته‌ايم اما مهم احترام و نفس کار است که گویا در این باشگاه خبری از این حرفها نیست.
وي ادامه داد: ما يك شاهيني هستيم و خواهيم بود، باشگاه شاهيني كه مرحوم دكتر اكرامي و مرحوم دهداري آن را تاسيس كردند. پرسپوليس را هم ما با مرحوم عبدو تاسيس كرديم. اولين كاپيتان تاريخ باشگاه پرسپوليس نيز خود من هستم اما حالا آقايان سردمداران اين باشگاه شده‌اند و با اسم و شخصيت‌ ما بازي مي‌كنند.
پيشكسوت باشگاه پرسپوليس اضافه كرد: متاسفانه مديريت باشگاه پرسپوليس اتفاقات پيرامون فوتبال اين باشگاه را با ما در ميان نمي‌گذارند، آقاي رايز برگن هلندي براي مربي‌گري پرسپوليس به ايران آمد، ما سابقه وي را ديديم و متوجه شديم رزومه خوبي دارد و نظر مثبت خود را اعلام كرديم اما گويا مديران باشگاه وي را رد كرده‌اند و به دنبال يك مربی ديگر هستند، واقعاَ نمي‌دانم در اين باشگاه چه اوضاعي حاکم است ، با ما كه هيچ صحبتی نمي‌كنند.
جاسميان گفت: ما به صورت شفاهي كميته فني هستيم. درست مانند زمان مديريت داريوش مصطفوي در آن موقع هم در خصوص مربي صحبت كرديم و قرار ‌شد با ما جلسه‌اي را در اين ارتباط برگزار و تصميم نهايي را بگيرند اما اين جلسه به جاي اينكه با ما برگزار شود با اعضاي هيات مديره انجام مي‌شد.
الان هم همينطور است ، ما اسماَ کمیته فني هستيم اما خودشان هر كاري كه مي‌خواهند انجام مي‌دهند.
وي افزود: آقاي داريوش مصطفوي در زمان رفتن خود از باشگاه پرسپوليس اعلام كرد به هر يك از اعضاي هيات مديره 700 هزار تومان در نظر گرفته است که ما اعلام كرديم براي پول به پرسپوليس نيامده‌ايم. اما حتي بعد از آن ديگر از 700 هزار تومان هم خبري نشد. با این اوضاع و احوال عاقبت اين باشگاه با اين اوضاع نابسامان چه خواهد شد خدا مي‌داند.
بازيكن اسبق پرسپوليس ادامه داد: حيف از آقاي حسين عبدي که يك مربي تحصيل ‌كرده و با شخصيت است و براي خدمت به اين باشگاه آمده است ولی شرايط برای کار وی مهيا نيست.
وي اضافه كرد: ما فقط موفقيت پرسپوليس را مي‌خواهيم و هر كمكي ازدستمان بربيايد انجام مي‌دهیم. با این وجود ما دوست نداریم هر روز یک مدیر عامل عوض شود و اميدوارم انصاري‌فرد آخرین مدیرتغییرات باشد . اينكه نمي‌شود هر پنج ماه يك بار مديرعامل عوض شود. گويا آقايان تصميم‌گيرنده مردم را سر كار گذاشته اند و نمی خواهند در این باشگاه ثبات حاکم باشد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)