پروین و آصفی در هیات مدیره استیل آذین  / پروین مدیر فنی نیز شد


مرجع خبری پرسپولیس :علی پروین و حمیدرضا آصفی به عضویت هیات مدیره استیل آذین درآمدند.


عصر امروز و در نشست هیات مدیره باشگاه استیل آذین، طی احکامی جداگانه از سوی حسین هدایتی، مالک و رئیس هیات مدیره این باشگاه، علی پروین و حمیدرضا آصفی به عضویت هیات مدیره استیل آذین منصوب شدند. این دو پس از معرفی از سوی هدایتی در جلسه امروز عصر هیات مدیره استیل آذین شرکت کردند.


در حالی که لحظاتی قبل ” خبرگزاری گل ”  مدعی حضور این دو در هیات مدیره پرسپولیس شده بود!

 

 

منبع خبری مرجع خبری گزارش می دهد علی پروین با دریافت مبلغ 400 میلیون تومان حاظر به حضور در جمع اعضای مدیران استیل آذین شده است.

 

علی پروین همچنین به عنوان مدیر فنی جدید تیم فوتبال باشگاه استیل آذین انتخاب و معرفی شد.
پروین علاوه بر انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استیل آذین در نشست روز یکشنبه اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه نیز انتخاب شد.

 

پروین: با استیل آذین تنها به قهرمانی می اندیشم
عضو جدید هیات مدیره و مدیر فنی باشگاه استیل آذین تهران اظهار امیدواری کرد که به همراه این تیم در فصل جاری رقابت های فوتبال موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.


علی پروین پس از انتخاب به عنوان عضو جدید هیات مدیره و همچنین مدیر فنی تیم فوتبال استیل آذین  گفت: از این که به استیل آذین بازگشته ام و باز هم در کنار این مجموعه حضور دارم خوشحالم. امیدوارم در کنار هم موفقیت های بزرگی به دست بیاوریم.


پروین اضافه کرد: استیل آذین نسبت به سال های گذشته تفاوت زیادی داشته و حالا با تجربه بیشتری در مسابقات لیگ حضور دارد. این تیم می تواند به افتخارات بزرگ تری دست پیدا کند  و اهداف مهمی را در نظر داشته باشد.


مدیر فنی باشگاه استیل آذین در پایان گفت: من همیشه در هر کجا که کار کرده ام هدفی جز قهرمانی نداشتم و فکر می کنم استیل آذین هم توان رسیدن به این هدف را دارد. در این باشگاه تنها به قهرمانی می اندیشم و البته اطمینان دارم می توانیم در این فصل سهمیه صعود به رقابت های آسیایی را کسب کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)