مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسد.

دانیال اسماعیلی‌فر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: تبریک به تمام هواداران که لایق این قهرمانی بودند. ما یک کار نیمه تمام داریم. ابتدا باید بازی حساس با هوادار را برگزار کنیم و امیدوارم به فینال جام حذفی برویم و جام دوم را ببریم.

وی ادامه داد: حس و حال عجیبی بود که اولین جام خودم را در سرزمین مادری‌ام گرفتم. خوشحالی‌مان امشب تمام می‌شود و خودمان را آماده دیدار با هوادار در جام حذفی می‌کنیم.

همچنین دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کلاً شخصیت آرامی دارم ولی از بابت حضور در پرسپولیس خیلی خوشحالم.

احمد گوهری پس از قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: از این بابت بیشتر خوشحالم که هواداران و مردمی که دوره سختی را گذراندند و ناراحت بودند را کمی خوشحال کردیم. خیلی لیاقت دارند و از آنها ممنونیم.

وی درباره حضورش در زمین در دیدار با نساجی گفت: با اعتمادی که کادرفنی داشت و رفاقتی که بین من و بیرانوند وجود دارد به زمین آمدم. خیلی از آنها ممنونم و خوشحالم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از حضورش در این تیم راضی است، عنوان کرد: من کلاً شخصیت آرامی دارم و چیزی را بروز نمی‌دهم، ولی خیلی خوشحالم. باعث سعادت و افتخارم است که در پرسپولیس بزرگ حضور دارم. فکر نمی‌کنم بزرگتر از پرسپولیس وجود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)