پرسپولیس نیوز :  معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس سال گذشته یک رفتار فرهنگی بسیار خوب را از خود به نمایش گذاشته و آن را باب کردند. از آنها دعوت می‌کنیم در بازی روز جمعه با ادامه همین مساله فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

دکتر اسماعیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: اگر برای بازی دربی کل ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار پرسپولیس بود، برای هواداران پرسپولیس کم می‌آمد. از ناحیه حضور تماشاگران، هیچ نگرانی نداریم. آنچه مورد توجه است و بویژه در سال گذشته بارها شاهد آن بودیم، رعایت اخلاق، ادب و انضباط است و این مساله سال گذشته نمود چشمگیری داشت و یک فرهنگ جدید شکل گرفت. هواداران پرسپولیس حتی در شرایطی که احساس کردند در حق تیمشان اجحاف شد، آرامش خود را حفظ کردند و این مساله هم باعث سربلندی آنها و باشگاه محبوبشان شد و حقانیت پرسپولیس را بیشتر نشان داد.

وی ادامه داد: از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم مثل همیشه با احترام به حریف و داور، با رعایت اخلاق فقط به تشویق تیم محبوبشان بپردازند. بدون تردید تشویق تیم از شروع تا پایان بازی بهترین تاثیر را برای موفقیت تیم می‌گذارد.

همچنین از هواداران دعوت می‌کنیم با هر نماد سرخی که در اختیار دارند مثل پیراهن، شال یا پرچم در ورزشگاه حضور پیدا کنند و به اعضای تیم انرژی بدهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: برای این بازی قصد داریم با همت و یاری خود هواداران، یک حرکت نمادین را انجام  بدهیم. از هواداران می‌خواهیم همانطور که سال قبل فرهنگ جدیدی را به نمایش گذاشتند، امسال از ریختن زباله در ورزشگاه و روی سکوها پرهیز کنند یا اینکه در پایان بازی تا حد امکان زباله‌ها را جمع‌آوری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)