مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیح می دهد که در آزادسازی درآمدهای باشگاه پرسپولیس نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ گشایشی رخ نداده است.

پرسپولیس تاکنون درباره دست یابی به درآمدهای ناشی از حضور درلیگ قهرمانان آسیا و هم چنین پیروزی هایی که در این مسابقات به دست آورده با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبات متعددی داشته است اما تاکنون به نتیجه مثبتی نرسیده است و کنفدراسیون فوتبال آسیا هر بار در پاسخ به درخواست های ارایه شده می گوید به دلیل تحریم خزانه داری آمریکا نمی تواند این پول را به حساب باشگاه پرسپولیس انتقال دهد.

باشگاه پرسپولیس حتی قصد داشت به این بهانه بدهی به کالدرون را پرداخت کند که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه هیچ کمکی به باشگاه پرسپولیس نکرد. کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحات شفافی را ارایه می دهد. او در صفحه شخصی خود گفت:

کاش شایعات امروز صحت داشت، ای کاش چراغ سبزی برای پرداخت پاداش آسیایی نشان می‌دادند.
هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکار و برنامه‌های ما برای پرداخت فوری پولی را که حق باشگاه است، بپذیرد.
البته شاید آنها در پاسخ رسمی به نامه‌های پرتکرار باشگاه پرسپولیس جواب منفی می‌دهند اما به شایعه‌سازان گفته‌اند: موضوع حل شده و پول پرسپولیس را می‌دهیم! وگرنه دلیلی دیگری برای انتشار چنین شایعاتی وجود ندارد.
قول می‌دهم هر اتفاقی رخ بدهد، حتی اگر کوچک‌ترین واکنش مثبتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشاهده کنیم، فورا از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه اعلام کنیم.
چه کسانی عزیزتر از شما، چه کسانی محرم‌تر از هواداران در باشگاه پرسپولیس خبری برای پنهان کردن وجود ندارد.
و در نهایت اینکه؛ پرسپولیس نیاز به کمک‌ و حمایت فوری دارد. ای کاش صدای مظلومیت پرسپولیس به گوش دوستان می‌رسید تا فکری برای کمک به باشگاه یا حمایت از افتخار فوتبال ایران کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)