مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در آستانه حضور این تیم در لیگ قهرمانان، خواهان حمایت لازم از سرخپوشان شد.

کاوه علی‌اسماعیلی ضمن اشاره به شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه بخش‌های باشگاه بسیج شده‌اند تا شرایط و امکانات سفر به تاجیکستان برای تیم در بالاترین سطح کیفی فراهم شود. کارمندان باشگاه پرسپولیس درست مثل هواداران این تیم، یک‌دل و متحد برای سربلندی سرخپوشان تلاش می‌کنند و حتی تا ساعات پایانی شب برای هماهنگی های بیشتر در باشگاه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در ۹ ماه گذشته، مسائل زیادی برای باشگاه رقم خورد که به خاطر نوع نگاه جعفر سمیعی، این مشکلات درون باشگاه ماند و رسانه‌ای نشد. سمیعی تلاش کرد باشگاه را با آرامش، دور از تنش و جنجال‌های عادی در فوتبال ایران، مدیریت کند. با توجه به پیام‌های دریافت شده از هواداران، آنها از این شیوه مدیریتی ابراز رضایت کردند.

وی گفت: تجربه حضور مدیری همچون سمیعی در فوتبال ایران نداشتیم و رفتار و گفتار او برای همه تازگی داشت. بدون تردید این مسائل یکی از مهم‌ترین دلایل قهرمانی تیم، در کنار تلاش غیرتمندانه کادرفنی و بازیکنان بود. به هر حال، دوران کاری سمیعی در باشگاه پرسپولیس به اتمام رسید و با توجه به دلایلی که مدیرعامل سابق باشگاه داشت، از پرسپولیس جدا شد که برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. حالا هم دوران حضور مجید صدری آغاز شده و به این علت که صدری و سمیعی، همکاری صمیمانه و نزدیکی در هیأت مدیره برای اداره باشگاه داشتند، می‌توان به ادامه مسیر فصل بیستم امیدوار بود.

مشاور مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر باشگاه با مشکلات بسیاری مواجه است که حل این مسائل، انرژی زیادی از اعضای هیات مدیره گرفته و در آینده می‌تواند وضعیت را حساس‌تر کند. بحران‌هایی که از چند ماه قبل پیش‌بینی می‌کردیم، حالا شکل واقعی به خود گرفته و گریبان باشگاه را رها نمی‌کند. صدری با وجود این مشکلات، سرپرستی باشگاه را پذیرفت اما پرسپولیس در حال حاضر برای ادامه حیات به کمک و حمایت‌های بیشتری نیازمند است. البته امیدواری‌های زیادی از جمله عبور از قرارداد با شرکت کارگزار و برگزاری مزایده برای افزایش توان مالی در فصل پیش‌رو وجود دارد ولی در شرایط فعلی، پرسپولیس در خطر است و اگر به این باشگاه کمک نشود و مورد حمایت قرار نگیریم، باید منتظر اتفاق بدتری هم بود.

علی‌اسماعیلی تاکید کرد: صدری روحیه بالایی دارد و برای حل مشکلات مالی، برنامه‌هایش را توسعه داده است. او روز گذشته در محل تمرین، صحبت‌های بازیکنان و مربیان را شنید و به آنها امیدواری داد تا راهی برای حل این مشکلات پیدا کند. آرزو می‌کنیم با توجه به صبوری و تحملی که اعضای تیم نشان می‌دهند، همچنین حمایت همه جانبه هواداران، بتوانیم گام‌های محکمی برای خروج از بحران برداریم. این اقدام بدون حمایت‌های فوری و کامل، امکان‌پذیر نیست. وزیر ورزش هم برنامه‌هایی برای مشاوره و راهنمایی مدیران ارشد باشگاه دارد تا وضعیت پرسپولیس به حالت عادی بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)