پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم بیرامار پرتغال گفت: پیشنهادی از تیم لیگ برتری پرتغال دارم و در همین رابطه با رویانیان صحبت‌هایی انجام دادم و قرار است مشیری به پرتغال بیاید تا تیم فصل بعدم را انتخاب دهد.

افشین اسماعیل‌زاده درباره حضورش در تمرینات تیم ملی زیر 22 سال کشورمان گفت: حدود 10 روزی است که در خدمت تیم ملی زیر 22 سال هستم و خیلی هم خوشحالم که می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم. انشاءالله که بتوانیم حضور خوبی در رقابت‌های عمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما تیم بدی نیست و می‌توانیم نتایج خوبی در تورنمت عمان کسب کنیم. با تیم نسبتا خوبی راهی این رقابت‌ها می‌شویم چرا که چند نفر از بازیکنان اصلی‌مان در این رقابت‌ها حضور ندارند. با این همه بازیکنانی به این تیم آمده‌اند که سراپا انگیزه هستندو من امیدوارم که بتوانیم انشاءالله در این رقابت‌ها از پرچم ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم ملی زیر 22 سال کشورمان درباره حاشیه‌های به وجود آمده در اردوی کیش توسط بازیکنان این تیم اظهار داشت: من از این موضوع خبر نداشتم چرا که بیشتر زمان استراحت من در اتاق خودم بودم و با بچه‌ها مشغول استراحت بودیم. من فکر نمی‌کنم بچه‌های ما این کار را کرده باشند چرا که واقعا باور آن برایم سخت است. تمام بچه‌های این تیم در زمان استراحت‌شان در اتاق‌هایشان بودند و واقعا نمی‌توانم این موضوع را باور کنم. انشاءالله که این موضوع دیگر تکرار نشود.

اسماعیل‌زاده در خصوص شناخت تیم ملی زیر 22 سال از حریفانش در رقابت‌های عمان افزود: ما از ژاپن و استرالیا شناخت زیادی داریم اما از کویت نه. انشاءالله در این رقابت‌ها بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم.

بازیکن تیم بیرامار پرتغال درباره وضعیت خودش در این تیم هم گفت: شرایط من در این تیم خیلی خوب است. به تازگی هم برایم پیشنهادی از لیگ دسته دوم ایتالیا رسیده که خیلی خوب است. من در اروپا ماندگار هستم و خودم هم خیلی دوست دارم در اروپا پیشرفت کتم اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

وی افزود: بیرامار تیمی است که پارسال از لیگ برتر پرتغال به لیگ دسته یک سقوط کرده و امسال هم تیم جوان و خوبی داریم. در حال حاضر تیم دهم جدول هستیم و اگر کمی بهتر کنیم احتمال دارد بتوانیم به لیگ برتر سقوط کنیم. البته من پیشنهادی هم از تیم لیگ برتری پرتغال دارم و در همین رابطه با آقای رویانیان صحبت‌هایی انجام دادم و قرار است آقای مشیری به پرتغال بیاید تا تیم فصل بعدم را انتخاب دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)