پرسپولیس نیوز  : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان از دقیقه یک با استرس وارد میدان می‌شوند و شرایط دشواری است که فقط خدا می‌تواند کمک کند.

افشین اسماعیل‌زاده پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود، نیمه اول نتوانستیم آن طور که باید و شاید موقعیت روی دروزاه حریف ایجاد کنیم اما در نیمه دوم فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد جو سنگینی که در ورزشگاه حاکم بود، تصریح کرد: تمامی بازیکنان از دقیقه یک با استرس وارد میدان شدند. شرایط دشواری است، فقط خدا می‌تواند به ما کمک کند که شرمنده هواداران نشویم و بتوانیم نتیجه بگیریم. دو بازی در تهران داریم که امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و کمی از این استرس خارج شویم. بدشانسی هم می‌آوریم که امیدوارم با کمک خدا به بالای جدول نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص عملکردش در این دیدار یادآور شد: من 8 دقیقه در زمین بازی کردم، 6- 7 پاس سالم دادم و یک موقعیت گل داشتم که نتوانستم از آن استفاده کنم. خیلی دوست داشتم که گل بزنم و اتفاق دیدار مقابل تراکتورسازی را از دل هواداران بیرون بیاورم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا اگر سرمربی در دیدارهای آینده صلاح بداند به دنبال گلزنی خواهم بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)